Spullen kopen in Duitsland

Gestart door Judaz, februari 7, 2005, 10:46:08

Vorige topic - Volgende topic

Judaz

Wie weet een goede duitse prijsvergelijkingssite voor Plasma tv's?

Nu garantie gegeven op spullen die besteld zijn in andere landen van de eu in alle eu landen geclaimed kan worden wordt het wel erg interresant om over de grens te bestellen. 

Danakin

Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

Judaz

hhouwaard

Samsung LE26R41B
Pioneer DV 575a
Pioneer VSX 2014i
Eltax Linear Response Power Tower Fronts Eltax Linear Response Centre Eltar Linear Response 4.6 Rears

Vincent

Hi

Let alleen op de garantie Hitachi houdt de serienummes ook bij..
Met een beetje onderhandelen kan je hem ook tegen ene luke prijs
bij een NL dealer kopen.

Mvg

Vincent

Judaz

Met ingang van dit jaar zijn alle bedrijven verplicht lokaal garantie te leveren op alle goederen die binnen de EU zijn gekocht. 

FFF

Citaat van: Judaz op februari  8, 2005, 16:36:27
Met ingang van dit jaar zijn alle bedrijven verplicht lokaal garantie te leveren op alle goederen die binnen de EU zijn gekocht. 

heb je toevallig een linkje of iets met specefiekere info?

Ik ben niet zozeer op zoek naar een plasma (die heb ik al voor een leuke prijs met dank aan Vincent (die smits hifi vertegenwoordigd).
Maar ben wel benieuwd naar de audio prijzen in het algemeen, hoeveel % is volgens jullie de audio goedkoper in duitsland?

Judaz

Linkje zal ik moeten zoeken.  Let wel op, het schijnt alleen te gelden als hetzelfde product ook in Nederland wordt verkocht. 

nwolsink

Ik woon in Duitsland dus als je nog een bezorg adres nodig hebt dan wil ik je daar wel mee helpen
(Doet mijn familie en collega's ook al, die postbode zal wel denken)
::Nothing to see here::

ottema

wel handig dat linkje naar de juiste info ben benieuwd zeker de moeite om te gaan kijken
;D
Roken is 10x zo verslavend als Heroïne  HT is echter het meest verslavend.

DVD: Philips dvd640
Reciever: JVC rx 5032 Front: JBL TLX 5000 Center: JVC sp100 Surround: JVC sp 100 Subwoofer: JBL atx 100

Oracle

Citaat van: Judaz op februari  8, 2005, 16:36:27

Tja, dat is de theorie... praktijk is anders...

Misschien valt er wel een hete soldeerbout in het apparaat, als je het hebt weggebracht naar de imoorteur...  :-\

Groet,
Mark

Judaz

Dat moeten ze vooral doen.  Zo houd je je merk hoog in het vaandel.  In het begin zal er misschien nog wat moeilijk gedaan worden omdat ze de regels nog niet in de praktijk hebben gebracht, maar de eu is één markt. Garantie geld binnen de hele eu. Het enige dat ik me kan voorstellen is dat ze voor ieder land net een ander model op de markt gaan brengen. Vraag is natuurlijk hoe serieus je jezelf neemt als je kunstmatig de eu gaat negeren.  Ik zal het web eens doorzoeken, ik heb het alleen niet van het web. Ik werk bij een importorganisatie en daar kwam het ter sprake.

edit: Ik postbus51 eens gevraagd hoe het precies zit, hopenlijk krijg ik snel antwoord.

TheSpeedSkater

ook nog 2 links:

www.digitalo.de

en

www.preisvergleich.de

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

tan1415

Groot voordeel van kopen in duitsland. ALLES 2 jaar garantie (of meer.)
Dus je kan eerst in NL iets te repratie aanbieden bij eventuele defecten..en als het ouder is dan 1 jaar...kan je het opsturen naar Duitsland ter reperatie.

Ik gebruik idealo.de