Stereo set Alex Groningen.

Gestart door Alex Groningen, mei 13, 2009, 10:13:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Groningen

Citaat van: -madison- op juli 13, 2009, 22:56:06
Sneek is maar 45 minuten rijden :)  Ik zou echt eens even bij Audio Selectief binnenlopen!

Is inderdaad een klein stukje rijden. Bedankt voor de tip.

En lees nu ook net van alco dat er dus veel te vinden is op het gebied van draaitafels en vinyl.

Nosferatu

Ging me inderdaad om de NAIM speakers en..... ik heb geen uitnodiging. Jammer, ander keertje maar weer eens langs gaan. Tnx Alco,anders had ik daar mooi voor ... gestaan.  ;D
Video corner: Denon X-4000 AVR + DBT-3313UD + DNP-2000NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Yamaha A-S3200 versterker + Denon DCD-2020AE SACD speler + Denon DCD-1520 CD speler + Denon DNP-2000NE streamer, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R DAP, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000 hoofdtelefoons.

Alco

#177
CitaatGing me inderdaad om de NAIM speakers en..... ik heb geen uitnodiging. Jammer, ander keertje maar weer eens langs gaan. Tnx Alco,anders had ik daar mooi voor ... gestaan
Ok, je hebt niet letterlijk een uitnodiging hebt gekregen, maar... misschien is 't mogelijk dat je dan mijn plaats kan overnemen.  (aangezien morgen voor mij erg slecht uitkomt)  Geen idee of dat kan hoor, maar wellicht is 't een belletje waard.  :)

Citaatlees nu ook net van alco dat er dus veel te vinden is op het gebied van draaitafels en vinyl
Eigenaar Henk is erg gedreven in z'n vak en bezeten van draaitafels en als je eenmaal met de beste man aan de praat raakt...  :worship: Ben er nog maar 2x geweest en heb er nog nooit iets gekocht, maar die enorme gedrevenheid viel me al gauw op.
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

-madison-

Citaat van: Alex Groningen op juli 13, 2009, 23:03:31
Is inderdaad een klein stukje rijden. Bedankt voor de tip.

En lees nu ook net van alco dat er dus veel te vinden is op het gebied van draaitafels en vinyl.

Zo als Alco idd zegt: The place to be!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Alex Groningen

Dan gaan we daar binnen nu en twee week ook maar eens kijken. Mooi om even diverse draaitafels beluisterend met elkaar te gaan vergelijken.
Nu nog even het adres achterhalen.

Alco

#180
CitaatNu nog even het adres achterhalen.

http://www.audioselectief.nl/  8)
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

Alex Groningen

Bedankt. Ook een leuke site om even door te lezen.

S@m

Henk heeft een prachtige Thorens TD800 staan voor relatief weinig....


Alex Groningen

Citaat van: S@m op juli 14, 2009, 09:19:36
Henk heeft een prachtige Thorens TD800 staan voor relatief weinig....



Dat is zeker een prachtige draaitafel. Als alles een beetje mee zit maak ik daar volgende week ook even een afspraak.
Zal dan mijn bevindingen eind volgende week/end hier even neerzetten.

advr

Citaat van: Alex Groningen op juli 14, 2009, 13:12:51
Dat is zeker een prachtige draaitafel. Als alles een beetje mee zit maak ik daar volgende week ook even een afspraak.
Zal dan mijn bevindingen eind volgende week/end hier even neerzetten.

daar houden we je aan :angel: ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Alex Groningen


erik s.

hier vast een voorproefje voor de stroomkabels.



en zo komt de IEC er aan te zitten.



maar dan natuurijk aan de kabel op de eerste foto.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Alex Groningen

Helemaal super Erik. Dus deze week zie ik de bezorgster wel weer voor de deur staan?  :wub: Mocht je binnenkort ook nog een kwalitatieve stekkerblok hebben laat het me dan maar even weten.

erik s.

Citaat van: Alex Groningen op juli 20, 2009, 08:32:34
Helemaal super Erik. Dus deze week zie ik de bezorgster wel weer voor de deur staan?  :wub: Mocht je binnenkort ook nog een kwalitatieve stekkerblok hebben laat het me dan maar even weten.
heb net 2 dagen in het ziekenhuis doorgebracht vanwege een zware hernia. volgende week ga ik onder het mes.
ik maak je kabels zsm af.
ik ben al op zoek naar betaalbare goede stekkerblokken.
voorlopig raad ik de Supra md-06 aan, al te koop vanaf 119 euro en daar kun je met iec-aansluiting een kabel naar keuze opzetten.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Alex Groningen

Citaat van: erik s. op juli 21, 2009, 21:54:54
heb net 2 dagen in het ziekenhuis doorgebracht vanwege een zware hernia. volgende week ga ik onder het mes.
ik maak je kabels zsm af.
ik ben al op zoek naar betaalbare goede stekkerblokken.
voorlopig raad ik de Supra md-06 aan, al te koop vanaf 119 euro en daar kun je met iec-aansluiting een kabel naar keuze opzetten.

Doe maar rustig aan met de kabels, heb de tijd wel. Zorg maar eerst dat het weer in orde komt met je rug.
Dan nog even over de stekkerblok. als het goed is heb ik er één binnenkort is me namelijk aangeboden door
een forum lid.

Wens je bij deze alvast veel sterkte volgende week in het ziekenhuis, en beterschap.

Alex Groningen

Nu maar naar bed, om er morgen weer vroeg af te gaan.... Dagje Hiversum, en morgen even een klein verslagje van mijn dagje bij BB&G en mijn nieuwe aanwinst. ;)

Guester

Sonos - Spotify

bmateijsen

Citaat van: Alex Groningen op juli 23, 2009, 23:30:53
Nu maar naar bed, om er morgen weer vroeg af te gaan.... Dagje Hiversum, en morgen even een klein verslagje van mijn dagje bij BB&G en mijn nieuwe aanwinst. ;)

Nu pas thuis? Ik hoop het niet ;D.

Alex Groningen

Citaat van: bmateijsen op juli 24, 2009, 22:10:18
Nu pas thuis? Ik hoop het niet ;D.

Nee ben alweer een aardig tijdje thuis. ;D Maar heb hier even heerlijk zitten te genieten van mijn nieuwe aanwinst. De platenspeler bevalt enorm goed.
Ben nu wel benieuwd wat de phone versterker gaat doen als die volgende week  binnen komt.Wil jullie 2 even bedanken voor vandaag en wat ik vandaag ook tegen je hebt gezegd, je hebt er een vaste klant bij.

Alex Groningen

Citaat van: willem_tdi op juli 24, 2009, 22:08:42
En, hoe was het?  :)

Was leuk, op de treinreis na. Maar ben met iets leuks thuis gekomen. Zal morgen even een verslag doen, en foto´s plaatsen.

bmateijsen

Citaat van: Alex Groningen op juli 24, 2009, 23:49:31
Nee ben alweer een aardig tijdje thuis. ;D Maar heb hier even heerlijk zitten te genieten van mijn nieuwe aanwinst. De platenspeler bevalt enorm goed.
Ben nu wel benieuwd wat de phone versterker gaat doen als die volgende week  binnen komt.Wil jullie 2 even bedanken voor vandaag en wat ik vandaag ook tegen je hebt gezegd, je hebt er een vaste klant bij.

Het was graag gedaan! En leuk dat je er weer was!

Groet,

Bjorn

ivo1986

Citaat van: Alex Groningen op juli 24, 2009, 23:49:31
Nee ben alweer een aardig tijdje thuis. ;D Maar heb hier even heerlijk zitten te genieten van mijn nieuwe aanwinst. De platenspeler bevalt enorm goed.
Ben nu wel benieuwd wat de phone versterker gaat doen als die volgende week  binnen komt.Wil jullie 2 even bedanken voor vandaag en wat ik vandaag ook tegen je hebt gezegd, je hebt er een vaste klant bij.

Vertel wat heb je meegenomen?
Toch de Michell?

Alex Groningen

Citaat van: bmateijsen op juli 24, 2009, 23:55:27
Het was graag gedaan! En leuk dat je er weer was!

Groet,

Bjorn

Vond ik ook. En als het een beetje mee zit laat ik maandag even iets bezorgen wat vandaag niet gelukt is, en belofte maakt schuld. ;D

Alex Groningen

Citaat van: ivo1986 op juli 25, 2009, 00:07:46
Vertel wat heb je meegenomen?
Toch de Michell?


Gelijk goed. De Michel Tecnodeck. Pracht van een draaitafel, en nog belangrijker klinkt heerlijk. op dit moment even de elpee van Genesis - And then there were three er op liggen.

S@m

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Alex!