call of Duty 4

Gestart door Erik, oktober 13, 2007, 00:12:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cent

Spel vandaag gekocht, maar het viel me tegen dat het niet mogelijk is om het spel met twee spelers te spelen (dmv splitscreen). Er is wel een multiplayer optie maar hierin is het "hoofdspel" niet te kiezen. Of doe ik iets fout?

Gr. Menno

Grindtegel

Play-asia verzend geen ps3 spellen, mag niet van Sony...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

spotmatic

Citaat van: THX-ultraII op november 12, 2007, 15:41:43
krijg het niet voor elkaar m heir te bestellen hoor! :(
https://www.play-asia.com/paOScore/0e-49-en-94-277xz.html

Voor dat geld zou ik hem bij de MM gaan kopen. Die kost blijkens het krantje 49 euro, net als Assassins Creed!
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Girlzdad

Citaat van: Bakkums op november 11, 2007, 18:06:24
Wou nog effe zeggen dat het een super game is :P

Maar vind wel, dat ze iets moet doen aan het joinen online, want soms kom je echt in geen enkele game.
Schuld van Infinity.
Ze hadden niet gerekend op zoveel mensen online  :-X
Ze zijn nu bezig met een serverteam om het probleem te herstellen  8)
Mag ook wel anders ga ik vanavond gewoon weer Rfom spelen  :)

Rikske

Citaat van: Girlzdad op november 12, 2007, 18:39:56
Schuld van Infinity.
Ze hadden niet gerekend op zoveel mensen online  :-X
Ze zijn nu bezig met een serverteam om het probleem te herstellen  8)
Mag ook wel anders ga ik vanavond gewoon weer Rfom spelen  :)

Dit was al zo bij COD 2 & 3  ;D
Een verwittigd man is er 2 waard  :P

J.A.F._Doorhof

Ben ondertussen in het level na de bigbang, wat een adreline rush :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

molle

Blijkbaar ook maar eens aanschaffen 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Raphie

Citaat van: Gaetan op november 10, 2007, 17:27:45
dus eigenlijk is het ownt. ik was toch mis  :D

Dat is alleen als je dit soort verbasteringen als Nederengels als ABN erkent. In dit geval praat je over internet "spreektaal" waarop de nederlandse verbasteringen en vervoegingen NIET van toepassing zijn , aangezien het gaat over een internationale term.

Het is juist de fout van ieder woord maar Neerlands te gaan vervoegen, waardoor er zo vele de fout in gaan.
Jouw stelling gaat pas op, op het moment dat "owned" met de betekenis zoals hierboven er aan toegekent in de VanDale staat, tot op dat moment praat je gewoon POEP Gaetan  ;D (wat in deze context dan weer Nederengels is van Shit  ;D )
JBL PRX Power!

Bakkums

COD is tot ongeveer 20 a 21uur goed te spelen en vervolgens kom je nergens meer in, dat betekend waarschijnlijk dat de Amerikanen dan online gaan. Vanaf dat moment kun je wel 20min wachten tot je een keer een game begint, als je er al een kunt beginnen.

Maargoed, word aan gewerkt, hopelijk is dit snel verholpen.

angel66

nou ik heb hem sinds gister,en ik vind het wel een leuke game.
heb gelijk zo,n 12 maanden live besteld[+1 maand gratis.halo uitvoering].
hopelijk krijg ik die vandaag,dan kickass hehe ;D

_ MarcelloW _

Citaat van: spotmatic op november 12, 2007, 18:14:43
Voor dat geld zou ik hem bij de MM gaan kopen. Die kost blijkens het krantje 49 euro, net als Assassins Creed!

Dat is toch voor de 360? niet voor de PS3?
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Xstream

Kheb em op de PC. Single Player is geweldig goed gedaan. Echt in geen jaren zoveel plezier gehad bij een shooter. Wel wat aan de korte kant.

De Multiplayer valt erg tegen. Het is snel te druk en onoverzichtelijk. Met name omdat de maps veel te klein zijn. Ik had iets meer tactiek en stealth verwacht, maar het is gewoon maaien. Wat dat aangaat was COD2 beter.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Fico

#87
Ik ben normaal gezien niet echt zo een liefhebber van dit soort spelletjes, maar omdat jullie mijn kop zo zot hebben gemaakt heb ik toch al maar even snel het demofilmpje (720p) van de Japanse Playstation Store afgehaald om de graphics eens te beoordelen  :P

Man, dat ziet er inderdaad wel ongelofelijk prachtig uit O0

Misschien toch ook maar eens beginnen spelen dan  ;D
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Girlzdad

Citaat van: _ MarcelloW _ op november 13, 2007, 13:26:51
Dat is toch voor de 360? niet voor de PS3?
Alleen voor de 360  ;)

Alleen de campers zijn  >:( gelukkig heb je een killcam  8)
Gisteren wilde ik een game joinen en kwam ik in een game die al bezig was  ???
En soms is er vreselijk veel lag,niet leuk.
Toch kan ik het niet laten om het te spelen en word het weer later dan dat de bedoeling was  ;D

Uitje

Kan niks anders zeggen dat ik het een geweldig spel vindt  ;D Goede graphics, geweldige gameplay alleen een beetje aan de korte kant.

J.A.F._Doorhof

Hebben jullie hem al uitgespeeld dan ?
Of heb je het ergens gelezen, kan me bijna niet voorstellen dat iemand hem al uitgespeeld heeft (aan de andere kant ik speel misschien een uurtje per week op dit moment).
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Uitje

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 13, 2007, 21:41:33
Hebben jullie hem al uitgespeeld dan ?
Of heb je het ergens gelezen, kan me bijna niet voorstellen dat iemand hem al uitgespeeld heeft (aan de andere kant ik speel misschien een uurtje per week op dit moment).

Ik hem zojuist vanavond uitgespeeld, en nee ik ben absoluut geen die hard gamer maar had toevallig de afgelopen dagen vrij dus heb veel zitten spelen.

daniel.benjamins

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 13, 2007, 21:41:33
Hebben jullie hem al uitgespeeld dan ?
Of heb je het ergens gelezen, kan me bijna niet voorstellen dat iemand hem al uitgespeeld heeft (aan de andere kant ik speel misschien een uurtje per week op dit moment).

Ik heb 'm vanavond ook uitgespeeld. Uiteraard wel op het makkelijkste niveau, maar vond 't toch eigenlijk te snel gaan.
Binnenkort maar eens online proberen (als de server-problemen opgelost zijn) en op een hoger level spelen :-)

Bakkums

Citaat van: Xstream op november 13, 2007, 13:38:24
De Multiplayer valt erg tegen. Het is snel te druk en onoverzichtelijk. Met name omdat de maps veel te klein zijn. Ik had iets meer tactiek en stealth verwacht, maar het is gewoon maaien. Wat dat aangaat was COD2 beter.

Haha misschien heeft dit iets met je leeftijd te maken, dat je die snelheid nier meer aan kunt ;)
Nee ik vind het gewoon super goed lopen, maar zelden komt het voor dat ze van alle kanten komen.

Bij mij tenminste.

Aan het online gebeuren hebben ze trouwens ook gewerkt, je komt nu vaker in een spel.

EdwinB

Citaat van: daniel.benjamins op november 13, 2007, 22:46:28
Ik heb 'm vanavond ook uitgespeeld. Uiteraard wel op het makkelijkste niveau, maar vond 't toch eigenlijk te snel gaan.

Misschien dan toch maar niet op het makkelijkste niveau spelen?  ;)

gogo

Citaat van: daniel.benjamins op november 13, 2007, 22:46:28
Ik heb 'm vanavond ook uitgespeeld. Uiteraard wel op het makkelijkste niveau, maar vond 't toch eigenlijk te snel gaan.
Binnenkort maar eens online proberen (als de server-problemen opgelost zijn) en op een hoger level spelen :-)

Hoe weet je of je het spel bijna uit hebt kun je dat ergens zien.

Ik ben geen echte gamer ik heb de ps3 gekocht voor de mooie beelden :D

Maar begin aardig veslaafd te raken aan cod4, ik vind alleen de uitleg zo beknopt in het boekje, wist de eerste uren echt niet waar ik naar toe moest maar nu gaat het beter.

Ben al aardig ver, opeens zag ik dat ik een laptop kon pakken 1 van de 30 gaf het spel aan dus waarschijnlijk heb ik er een hoop gemist ???

Ook kwam ik er toevallig achter dat als ik op start druk dat je een kaartje te zien krijgt iemand nog meer tips of een goeie site met tips over het spel(len)

gr gogo
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

Girlzdad

Citaat van: gogo op november 14, 2007, 12:36:38
Hoe weet je of je het spel bijna uit hebt kun je dat ergens zien.

Ik ben geen echte gamer ik heb de ps3 gekocht voor de mooie beelden :D

Maar begin aardig veslaafd te raken aan cod4, ik vind alleen de uitleg zo beknopt in het boekje, wist de eerste uren echt niet waar ik naar toe moest maar nu gaat het beter.

Ben al aardig ver, opeens zag ik dat ik een laptop kon pakken 1 van de 30 gaf het spel aan dus waarschijnlijk heb ik er een hoop gemist ???

Ook kwam ik er toevallig achter dat als ik op start druk dat je een kaartje te zien krijgt iemand nog meer tips of een goeie site met tips over het spel(len)

gr gogo
In het begin van het spel leer je juist hoe alles werkt ?
Behalve de start knop  ;)

Uitje

Gisteren COD4 online gespeeld  ;D Moet zeggen dat het allemaal best snel goed ging en dat ik elke keer snel in een game zat, alleen moet ik  nog even uitzoeken hoe die irritante stemmen uit te zetten van je medespelers welke een headset hebben.
Een ding is in ieder geval zeker........ ik moet nog flink wat oefenen heb ik al gemerkt  ;)
Wie weet komen we elkaar nog tegen online  :)

remon123

ik heb m ook gekocht ben benieuwd
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Uitje

Ok ik heb gezocht en kom er niet uit  :( Heeft iemand enig idee of en hoe je kan uitzetten dat je niet je medespelers hoort praten tijdens spelen online?