DIY Rack by R, helemaal klaar!!!

Gestart door R, juni 26, 2007, 15:34:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Raymen

Ja klopt vind ik ook.

Zoals ik het bij Blue eyes heb gemaakt.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

R

Kan nog wel eens kijken of ik er iets aan kan (laten) doen. Kan gelukkig altijd nog.

Citaat van: Erik van Voorst op juli 20, 2007, 18:43:32
okay duidelijk...ik zou zelf wel te allen tijde zorgen dat alleen de punt van het alu kontact maakt met de schijf....dus niet de rand van de kegel op de rand van de onderlegschijf....maar goed dat is maar een ideetje...voor de rest supergaaf... ;)

Raphie

Spikes staan i.d.d. te diep, ik zou minder diepe schoteltjes nemen ;) (alleen het puntje)
JBL PRX Power!

R

#53
Schotels zijn custom made, maar denk niet dat de maker helemaal wist hoe dat principe werkt. Werking van het rack is toch op het berken multiplex gebaseerd, imho zijn niet persé spikes voor nodig. Ik zal er eens een mailtje aan wagen.

Eventueel kan ik zelf de diameter bovenaan vergroten, dat er alleen onderaan contact is.

Nog maar even contact opgenomen met de maker ;)

Citaat van: Raphie op juli 20, 2007, 18:53:55
Spikes staan i.d.d. te diep, ik zou minder diepe schoteltjes nemen ;) (alleen het puntje)

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: R op juli 20, 2007, 18:56:59
Schotels zijn custom made, maar denk niet dat de maker helemaal wist hoe dat principe werkt. Werking van het rack is toch op het berken multiplex gebaseerd, imho zijn niet persé spikes voor nodig. Ik zal er eens een mailtje aan wagen.

Eventueel kan ik zelf de diameter bovenaan vergroten, dat er alleen onderaan contact is.

Nog maar even contact opgenomen met de maker ;)


Inderdaad even het gat iets ruimen...stel je hebt geboord met 6mm en 4 mm diep...boor je gewoon met 8mm en weer 4 mm diep ....
Er zit geloof ik ook een centerpuntje in...dus hij blijft altijd vanzelf mooi in het hart staan... ;)
Ik denk toch dat de spikes nog steeds hun bijdrage leveren aan het rack...dus buiten het optische schouwspel kun je (of de bouwer) 2 vliegen in 1 klap slaan... ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

R

Ik heb het verzoek geplaatst. Natuurlijk ben ik zelf de bouwer ;)

Citaat van: Erik van Voorst op juli 20, 2007, 20:06:10
Ik denk toch dat de spikes nog steeds hun bijdrage leveren aan het rack...dus buiten het optische schouwspel kun je (of de bouwer) 2 vliegen in 1 klap slaan... ;D

Erik van Voorst (in memoriam)

....de bouwer...okay de draaier van de voetjes dan... ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

R

Oh, zo bedoel je. Die gaat nieuwe voetjes draaien ;)

Citaat van: Erik van Voorst op juli 20, 2007, 21:48:48
....de bouwer...okay de draaier van de voetjes dan... ;)

R

#58
Geen tijd om echt te klussen vandaag, maar was wel benieuwd hoe het eruit zal gaan zien. Het geheel wordt nog iets lager omdat de poten ingefreesd worden. Moet zeggen dat ik niet geheel ontevreden ben 8) O0

MartinT

FOK!

Wat mooi man!!!
Grote klasse!!!

R


Savart

Citaat van: R op juli 22, 2007, 17:39:34
Geen tijd om echt te klussen vandaag, maar was wel benieuwd hoe het eruit zal gaan zien. Het geheel wordt nog iets lager omdat de poten ingefreesd worden. Moet zeggen dat ik niet geheel ontevreden ben 8) O0

Is wat ik boven en onder het bovenste tafelblad zie, niet dezelfde poot of heeft je lens last van wel heel rare vervormingen?
Ga niet zeggen dat het dan bij mij ligt, want dat kan natuurlijk niet.  ;)

Raymen

#62
Ik denk dat hij het meubel gewoon los op elkaar heeft gezet om te kijken hoe het eruit ziet.

Dus hij heeft het niet in elkaar gezet.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

R

#63
Ha ha, nee, het ligt niet aan jou. De poten staan er nog los onder en op. Dus nog niet uitgelijnd en ingefreesd. ;)

@rayman, idd.

Citaat van: Savart op juli 22, 2007, 18:26:14
Is wat ik boven en onder het bovenste tafelblad zie, niet dezelfde poot of heeft je lens last van wel heel rare vervormingen?
Ga niet zeggen dat het dan bij mij ligt, want dat kan natuurlijk niet.  ;)

Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Raymen

dat zeker wel. ;) :)

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

blue-eyes

Hee! Een kloon ;)


Maar R, mooier, veel netter en beter dan zoals ik het heb gedaan. Ik wilde toch nog wat anders, ik zal er eens over nadenken. Ik heb for the time being 22mm MDF gebruikt. Dat moet nog eens vervangen gaan worden.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

R

Heeft er inderdaad wat van weg, maar dadelijk gespoten, en met steun voor tv wel echt wat anders ;)

Ben benieuwd wat het berken gaat brengen straks, misschien ook iets voor jou. ;)

Citaat van: Blue-Eyes op juli 22, 2007, 18:54:07
Maar R, mooier, veel netter en beter dan zoals ik het heb gedaan. Ik wilde toch nog wat anders, ik zal er eens over nadenken. Ik heb for the time being 22mm MDF gebruikt. Dat moet nog eens vervangen gaan worden.

blue-eyes

Weet ik ;)


Ik had er al eerder over nagedacht. Wellicht breng jij me op goede ideeën!
Maar nogmaals, vakwerk van je!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

#70
Ziet er goed uit! de "inleg" is ook erg mooi gelukt.
JBL PRX Power!

Yanmik

Dit wordt weer heel mooi !!!
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

DV79

Heel erg mooi meubel is dit aan het worden. Ben erg benieuwd naar het eind resultaat.
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

R


TheSpeedSkater

Ha, dat begint ergens op te lijken. ;D

Wordt hij weer zwart?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog