DIY Rack by R, helemaal klaar!!!

Gestart door R, juni 26, 2007, 15:34:54

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

R

Hmm, ja zit wat in. Ik denk dat het beiden wel erg mooi zal kunnen. We denken er nog eens rustig over na.

Citaat van: dynam1ke op augustus 12, 2007, 18:06:25
Lijkt me idd ook wel mooi. Een beetje zoals op jouw renderingen.

Toxh staat dat zwarte wel erg mooi bij die speakers van je :)

TheSpeedSkater

En? Welke kleur gaat het worden? Had de laatste foto's even gemist, maar ziet er goed uit!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Moet ik nog eens rustig over denken. Neig sterk naar antraciet. Dus een beetje het alu benaderen, beetje off-black. ;)

TheSpeedSkater

Citaat van: R op augustus 13, 2007, 17:28:34
Moet ik nog eens rustig over denken. Neig sterk naar antraciet. Dus een beetje het alu benaderen, beetje off-black. ;)
Ook een mooie kleur. Staat goed bij je Arcam spul en misschien eventuele Lavardin ;) ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

TheSpeedSkater

Heb je een paar snipperdagen genomen?  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R


TheSpeedSkater

Citaat van: R op augustus 17, 2007, 18:59:05
Nope, eerst op vakantie!! tot laters.
Ha, have fun! Ver of hutje op de hei?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R


TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Godtoh

Marantz SR-6006
Focal Aria 926

R

#135
Heerlijk. Nu even vakantie, verwacht ergens volgende week wat vooruitgang!

R

Inmiddels de handschoen weer opgepakt. Vanmiddag de stukken voor de tv steun uit 40 x 40 x 3 aluminium verstek gezaagd. Vanavond een poging om het geheel in elkaar te lassen.

R

Vanavond de steun in elkaar gelast en daarna ook maar even in de spuitplamuur gezet. Opgebouwd uit aluminium koker 40 x 40mm en 1 koker 80 x 40 mm, met wanddikte 2, nog iets.

Zie is net voor het lassen, erna ging niet meer, accu was leeg.

Raymen

Hoi R,

Mag ik eens vragen hoe je dat gelast hebt.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

R


Raymen

mig/mag bedoel je toch.

Of CO2. ;D
Heb je er  van tevoren ook  een schuin kantje aangeslepen.

want ik dacht op de foto te zien dat je alles mooi vlak hebt geslepen.
en dan haal je flink de sterkte eruit.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

R

Ik ken niet precies alle systemen, hier heb ik wel een beetje mee leren werken. Best leuk om te doen trouwens. Ik heb er inderdaad een mooie schuine kant aan geslepen ja, ben er ook even op gaan staan. Dat ging prima, tv van 18 kg met zwaartepunt mooi in het midden moet het prima gaan.

Citaat van: Raymen op september  3, 2007, 23:49:16
mig/mag bedoel je toch.

Of CO2. ;D
Heb je er  van tevoren ook  een schuin kantje aangeslepen.

want ik dacht op de foto te zien dat je alles mooi vlak hebt geslepen.
en dan haal je flink de sterkte eruit.

Mvrg,
Raymen

Raymen

Oke dan is het goed :P

Dat is het nadeel bij aluminium, je last het vast,maar je moet behoorlijk goed inbranden om een goede verbinding te krijgen.

RVS en staal daartegen gaat dat veel makelijker.

Mvrg,
Raymen

Succes verder met je meubel, een zeer interesant project ,en heel mooi uitgevoerd.
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

R

Het is inderdaad wel een stukje moeilijker ja. Voor mijn hobby is mijn geknutsel goed genoeg. Het einde begint in zicht te komen, het wordt errrggg mooi!!

Citaat van: Raymen op september  3, 2007, 23:56:00
Oke dan is het goed :P

Dat is het nadeel bij aluminium, je last het vast,maar je moet behoorlijk goed inbranden om een goede verbinding te krijgen.

RVS en staal daartegen gaat dat veel makelijker.

Mvrg,
Raymen

Succes verder met je meubel, een zeer interesant project ,en heel mooi uitgevoerd.

R

Even nog 2 iets betere foto's erbij.

Kortekaas

Errug mooi rack. Ben benieuwd naar het eindresultaat
Receiver:     Harman Kardon - AVR745
Dvd speler:  Harman Kardon - DVD47
Front:         B&W - 602S3
Center:       B&W - LCR60 Rear:          B&W - 601S3 TV:            Philips 32PFL7332 Bekabeling:  Monster Cable, W&M

R

Thanks, het einde begint ook in zicht te komen. Vandaag de keuze gemaakt voor de kleur. Het is satijnzwart geworden. De antraciet tinten in de motip range konden me niet echt bekoren, en prijstechnisch was het niet interessant om ral kleur te laten maken, zo'n zaak zat ook niet in de buurt. Het plan was om het de spuiter de laten doen, maar ik vind het zelf eigenlijk wel zo leuk om te doen. De ondergrond is spuitplamuur ook van motip geworden, erg mooi spul en spiegelglad te schuren. De TV steun is reeds afgewerkt en de eerste plaat staat in de spuitplamuur. Zie de foto's.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

DV79

Ziet er erg goed uit allemaal, petje af 8).

Het is vast al eerder langs gekomen maar waar teken je je ontwerpen in?

Ik wil ook eens iets gaan proberen :)

bedankt alvast
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

R

Ontwerpen in vectorworks en de 3D varianten in carrara.