Xbox 360 Welke games koop jij bij de launch ??

Gestart door woametalhead, november 25, 2005, 17:19:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ed-S

Citaat van: chippius op december  1, 2005, 18:03:08
En dat noemt zichzelf een gamert?  ;)

Heb ik niet gezegt  ;D, en inderdaad ben ik niet een diehard console gamer, wel PC.  ;)
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

Paul1967

Heb Kameo en Perfect dark zero. Mooooooooiiiiiiiiiiiiiii.
Dit is echt een hele nieuwe game ervaring! ;)

remon123

ik heb mij fifa 2006 the road to germany erbij gekocht
ben errug benieuwd wat die doet op mijn benq 7700
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Paul1967

Wil PGR3 er nog bij hebben maar ff rustig aan. Dure maand he. Premium met 2 games heeft mij genoeg gekost.

NeonKnight

Daarnet even in de MediaMarkt gekeken naar de xbox 360's met een medal of honour demo draaiend en king kong.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik - zeker van die MOH demo - niet zo erg onder de indruk was...

Het is natuurlijk een pre-release demo, maar de jaggies vliegen om je oren etc.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

EdwinB

Citaat van: NeonKnight op december  3, 2005, 15:53:51
Daarnet even in de MediaMarkt gekeken naar de xbox 360's met een medal of honour demo draaiend en king kong.

MoH?? Je bedoelt Call of Duty 2.  ;)


Joris1971

inmiddels in mijn bezit:

- Cal of Duty 2 (ziet er super uit en speelt geweldig, ik weet niet waarom NeonKnight daar zo op afgeeft
- Kameo
- PGR 3
- Amped 3
- Condemned

Joris

Erik

Citaat van: Joris1971 op december  3, 2005, 19:26:38
- Cal of Duty 2 (ziet er super uit en speelt geweldig, ik weet niet waarom NeonKnight daar zo op afgeeft
Joris
Nodig hem anders eens uit, wellicht verandert hij dan van gedachten.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

mradem

Je zou bijna zeggen dat Neonknight het op een crt tv afspeel maar gezien de sig ga ik daar ook weer niet vanuit.

Kerstmanno

Citaat van: mradem op december  3, 2005, 20:46:16
Je zou bijna zeggen dat Neonknight het op een crt tv afspeel maar gezien de sig ga ik daar ook weer niet vanuit.


Het was een demo bij de mediamarkt.. misschien verklaart dat het..

woametalhead

heb hem vrijdag avond gehaald samen met:

Call of Duty 2
Perfect Dark
Quake 4


CoD vind ik geweldig ,wat een aktie!!!!
Perfect dark ben ik nog niet zo mee bezig geweest maar, de eerste indruk is goed
Quake vind ik geweldig heeft ook super ghrapics vooral in de binnen locaties.
Ben in het spel inmiddels omgebouwd tot een Strogg.

Joris1971

Ben erg benieuwd hoe Quake speelt, maar ja het is al de zoveelste Quake...

Of is ie echt zo gaaf?

Joris


Erik

#37
Op de pc vond ik het geen klapper aan. Het is allemaal zo uitgemolken en al geweest..
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Paul1967

Ben ook niet zo'n Quake liefhebber meer. Heb gekozen voor de shooter Perfect Dark Zero op mijn 360. Ziet er mooier uit, beter verhaallijn en top besturing.

NeonKnight

Citaat van: EdwinB op december  3, 2005, 17:23:59
MoH?? Je bedoelt Call of Duty 2.  ;)



Dat is voor mij hetzelfde (lees: ik speel het niet langer dan 10 seconden zonder verveeld te raken  ;))
Maar je hebt idd gelijk  ;D
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

NeonKnight

Citaat van: Joris1971 op december  3, 2005, 19:26:38
- Cal of Duty 2 (ziet er super uit en speelt geweldig, ik weet niet waarom NeonKnight daar zo op afgeeft

Volgens mij hebben ze bij de MediaMarkt een prerelease demo staan, dat zou het kunnen verklaren.
King kong zag er in ieder geval veel beter uit.

Het is ook niet echt mijn soort spel, om eerlijk te zijn. (ik wacht nog verder voor Oblivion)
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Paul1967

Citaat van: NeonKnight op december  4, 2005, 10:45:03
(ik wacht nog verder voor Oblivion)

Dit is een titel waar ik ook met smacht op zit te wachten. Hoop dat ie het wachten waarmaakt.

tipex

Ook wat spelletjes gehaald:



Perfect dark zero komt vandaag nog als het goed is :)

Joris1971

Oh my God  :o :o :o

Heb jij geld teveel ofzo?

Groet Joris

p.s. Dondemned is echt een super spel, hele goede sfeer (voor het spel dan want zo gezellig is dat niet).
Amped 3 vond ik enigzins tegenvallen

Kerstmanno

Zo zo, even een rib uit je lijf zeg!  :o

Wanneer komt Pro Evo uit voor de 360? Vind ik persoonlijk stukken fijner dan Fifa.

En Condemned... Is dat dat spel waar je constant door donkere ruimtes loopt en mensen moet neerslaan met van alles en nog wat?
Ben benieuwd hoe het is. Lijkt me op zich wel gaaf, maar aan de andere kant ook wel eentonig. Heb een review gezien en het ging maar door en ging maar door.

Joris1971

Bij condemned is hte niet alleen maar mensen neerslaan, je moet iedere keer een nieuw 'doel' halen (bijv. de electrakamer vinden en de stroom weer aanzetten). Onderweg wordt je idd lastig gevallen en kun je erop los meppen.

Joris


Kerstmanno

Hmmmkee...


Maar ik hoop dat er ooit nog eens een spel komt a la double dragon. Dat je straten moet doorlopen en allemaal dingen kunt oppaken en daar mensen mee moet beuken. Was altijd leuk op de Sega. Hoe heette dat ook alweer, streets of rage misschien?

Joris1971

Ja en Double Dragon was niet eentonig wil je zeggen???  ???

tipex

Comdemed is zeker kewl, lekker in het donker spelen en dan is het super spannend, je hoort steeds van alles en je ziet iets voorbij renen, creepy

Fifa is zwaar vrouwelijk geslachtsdeel op de 360

Als je mensen wilt knuppelen wordt dit ook wel een aanrader :)

Dead rising



Kerstmanno

Citaat van: Joris1971 op december  5, 2005, 10:25:01
Ja en Double Dragon was niet eentonig wil je zeggen???  ???

Ja eeeeh... toen was ik 12, dat was anders. ;)
Ze kunnen dat natuurlijk ook wat gevarieerder maken.
Maar dat rondlopen in donkere ruimtes heb ik wel eens gezien. Gewoon weer lekker rampagen door de straten!!