Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

erik s.

Die prijs is per stuk.
Voor 1500 koop je een nette set serie 1, die zijn meer de real deal.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Robiwan

Citaat van: Joris1971 op januari  7, 2016, 22:19:50
Rommelige site van correct... Ook jammer dat de koopjeskelder niet online staat...

klopt, dat is nooit beter geweest. Correct is ook niet meer de Correct van vroeger aan de Bergweg helaas.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2


BuSpu


i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Kwabbernoot


brtram

Citaat van: Joris1971 op januari  7, 2016, 22:19:50
Rommelige site van correct... Ook jammer dat de koopjeskelder niet online staat...

Koopjeskelder is via een knop op de home page te bereiken.

In Joris en Janneke taal  ;D
Onder de eerste foto op de home pagina Correct.nl staan knoppen naar de diverse afdelingen.
De derde is blauw met de tekst "koopjeskelder Ceintuurbaan 111 Rotterdam" deze linkt naar de koopjeskelder site. 

Correct is geen sponsor dus ik mag niet linken  ;)

Joris1971

Citaat van: brtram op januari  7, 2016, 23:18:41
Koopjeskelder is via een knop op de home page te bereiken.

In Joris en Janneke taal  ;D
Onder de eerste foto op de home pagina Correct.nl staan knoppen naar de diverse afdelingen.
De derde is blauw met de tekst "koopjeskelder Ceintuurbaan 111 Rotterdam" deze linkt naar de koopjeskelder site. 

Correct is geen sponsor dus ik mag niet linken  ;)

Dan is die 1999,- per stuk de koopjeskelder prijs.... Heb het gezien.
Snap niet dat ze een stuksprijs hanteren op de site van correct...

eddy135

#2710
Koop die monsters nou lekker, dan kunnen wij meegenieten van de ellende met plaatsing! :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

Het lijkt er bijna op dat je het geld wel wilt geven aan Joris..

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Citaat van: eddy135 op januari  8, 2016, 07:36:40
Koop die monsters nou lekker, dan kunnen wij meegenieten van de ellende met plaatsing! :D

Als je alleen maar sarcastisch kunt repareren rot dan lekker op uit dit topic.

Joris1971

Citaat van: chansig op januari  8, 2016, 07:40:56
Het lijkt er bijna op dat je het geld wel wilt geven aan Joris..

Gr Hans

Nee, ik was gisteren inderdaad te impulsief om mijn Tannies in de verkoop te gooien, ik had er derhalve ook niet echt een serieuze advertentie van gemaakt (geen foto en specs), was eigenlijk meer een animo check.
De Scala's hebben mij op een bepaalde manier altijd wel aangetrokken, vooral denk om het het feit dat ze een zeer hoog rendement hebben en lekker hard kunnen spelen.
Maar als ik realistisch ben zijn deze monsters te groot en de prijzig.

Robiwan

Citaat van: Joris1971 op januari  8, 2016, 08:42:02
Nee, ik was gisteren inderdaad te impulsief om mijn Tannies in de verkoop te gooien, ik had er derhalve ook niet echt een serieuze advertentie van gemaakt (geen foto en specs), was eigenlijk meer een animo check.
De Scala's hebben mij op een bepaalde manier altijd wel aangetrokken, vooral denk om het het feit dat ze een zeer hoog rendement hebben en lekker hard kunnen spelen.
Maar als ik realistisch ben zijn deze monsters te groot en de prijzig.

en waarom niet de goedkopere RF serie, bijvoorbeeld de RF7 of RF83?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Thanatos

#2715
Citaat van: Joris1971 op januari  8, 2016, 07:19:22
Dan is die 1999,- per stuk de koopjeskelder prijs.... Heb het gezien.
Snap niet dat ze een stuksprijs hanteren op de site van correct...

Er staat een paar met forse fineerschade bij Correct. En die staan er al jaren.. Ik heb ze vorig jaar een bod gedaan maar de man op kantoor wilde er niks van weten..

btw onder het motto, been there, done that. Lekker bij Tannoy blijven. Misschien binnen dat gamma upgraden. De Klipsch die ik heb gehad waren allemaal op het rendement na een teleurstelling.

erik s.

Citaat van: LPlover op januari  8, 2016, 08:53:14
en waarom niet de goedkopere RF serie, bijvoorbeeld de RF7 of RF83?
Die zijn geen partij voor La Scala met alle drivers achter een hoorn.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

erik s.

Citaat van: eddy135 op januari  8, 2016, 07:36:40
Koop die monsters nou lekker, dan kunnen wij meegenieten van de ellende met plaatsing! :D
Ik heb ze gehad in een kamer van 3 meter breed, geen enkel probleem.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Robiwan

Citaat van: erik s. op januari  8, 2016, 09:00:14
Die zijn geen partij voor La Scala met alle drivers achter een hoorn.

ze klinken wel goed en zijn een stuk praktischer!
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Thanatos

Citaat van: LPlover op januari  8, 2016, 09:01:54
ze klinken wel goed en zijn een stuk praktischer!

Ik heb de RF-7 ook gehad en dat is een draak van een speaker. Groot en gaan hard voor het geld. Bij een vriend staan ze ook. Maar dan helemaal gemodificeerd en aangepast dat gaat al beter maar een mooie Tannoy doet mij iig veel meer.

erik s.

Citaat van: LPlover op januari  8, 2016, 09:01:54
ze klinken wel goed en zijn een stuk praktischer!
De RF hebben veel meer ruimte nodig, da s niet echt praktisch, het kwaliteitsnivo van het geluid van de La Scala ligt ver boven  een 83.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

BuSpu

Citaat van: i2Paq op januari  7, 2016, 22:44:12
Verklaar u nader?
Kijk naar de naam van de adverteerder  ;)

Joris1971

Het lijkt mij verstandig dat ik binnen het merk Tannoy blijf, dat merk heeft mij altijd al bekoord.

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Thanatos

Citaat van: Joris1971 op januari  8, 2016, 09:43:28
Het lijkt mij verstandig dat ik binnen het merk Tannoy blijf, dat merk heeft mij altijd al bekoord.

Als je echt wilt upgraden kijk eens naar een uit de DMT serie. 12 DMT II of nog mooier maar lastig te vinden een 15 DMT II