Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Joris1971

Inmiddels is de lp12 weg en staar hier een Linn 2200 (dynamic inside) eindversterker te spelen.
Na een weekje luisteren merk ik dat het vloeiender en met meer gemak speelt!

De Linn Majik DSM fungeert nu als voorversterker en streamer.

Van forumlid Advr krijg ik een Linn silver interconnect te leen, puur om te luisteren wat dat doet in vergelijk met mijn Linn black.

Als de portemonee het ooit toelaat komt er een Linn Akurate DSM... De eindversterker heb ik inmiddels.

advr

Veel plezier Joris!

Heb je de versterker van de DSM uitgezet via het menu?
Die gebruik je nu toch niet meer.

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Rudi64

Citaat van: Joris1971 op december 19, 2015, 10:13:31
Inmiddels is de lp12 weg en staar hier een Linn 2200 (dynamic inside) eindversterker te spelen.
Na een weekje luisteren merk ik dat het vloeiender en met meer gemak speelt!

De Linn Majik DSM fungeert nu als voorversterker en streamer.

Van forumlid Advr krijg ik een Linn silver interconnect te leen, puur om te luisteren wat dat doet in vergelijk met mijn Linn black.

Als de portemonee het ooit toelaat komt er een Linn Akurate DSM... De eindversterker heb ik inmiddels.

Die silver IC doet zeker wat in vergelijk met de black...
Wat je upgrade plannen betreft de Akurate DSM,als het de nieuwe met exakt links is zou ik niet twijfelen,als je van plan bent de eerste versie aan te schaffen
zou  ik toch eens naar de MDSM/2 gaan luisteren, is wel een stuk beter...my two cents...
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

denoontje

silvers rules ;-)

maar hebben we nu al een foto gezien?

Joris1971

Citaat van: advr op december 19, 2015, 10:25:25
Veel plezier Joris!

Heb je de versterker van de DSM uitgezet via het menu?
Die gebruik je nu toch niet meer.

Ja uiteraard

Dank je Ad

Joris1971

Citaat van: Rudi64 op december 19, 2015, 10:39:07
Die silver IC doet zeker wat in vergelijk met de black...
Wat je upgrade plannen betreft de Akurate DSM,als het de nieuwe met exakt links is zou ik niet twijfelen,als je van plan bent de eerste versie aan te schaffen
zou  ik toch eens naar de MDSM/2 gaan luisteren, is wel een stuk beter...my two cents...

Exact gebruik ik niet, heb namelijk geen Linn luidsprekers...

Rudi64

Citaat van: Joris1971 op december 19, 2015, 11:47:55
Exact gebruik ik niet, heb namelijk geen Linn luidsprekers...

Hoeft ook niet...
Ik gebruik ook geen Exakt...
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Joris1971

Wow mooie kabel die Linn silver  :inlove: ,detailrijker en frisser dan de Linn black.

advr

Citaat van: Joris1971 op december 19, 2015, 18:18:55
Wow mooie kabel die Linn silver  :inlove: ,detailrijker en frisser dan de Linn black.

Ga maar vast sparen voor een nieuwe dan of even kijken op e-bay  :hehe: :hehe:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs


advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Joris1971

Citaat van: denoontje op december 19, 2015, 11:27:55
silvers rules ;-)

maar hebben we nu al een foto gezien?

foto maak ik straks even...

Daar mijn ziggo modem wat problemen gaf met mijn netwerk heb ik (dankzij de tip van Garmt) mijn ziggo modem in Bridge modus laten zetten en vervolgens hier een TP-link Archer C7 router aangehangen, was plug and play (eerst zag hij mijn NAS niet maar ik was zo stom geweest de NAS niet te herstarten, tja en dan werkt het natuurlijk niet  :dozingoff:)



Nu heb ik mijn Apple Airport Extreme over, voor mensen die nu een Apple Airport Extreme willen kopen, sla je slag: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=155373.msg2874454#msg2874454

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Joris1971


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Former member 78

Citaat van: Joris1971 op december 19, 2015, 10:13:31
Inmiddels is de lp12 weg en staar hier een Linn 2200 (dynamic inside) eindversterker te spelen.
Na een weekje luisteren merk ik dat het vloeiender en met meer gemak speelt!

De Linn Majik DSM fungeert nu als voorversterker en streamer.

Van forumlid Advr krijg ik een Linn silver interconnect te leen, puur om te luisteren wat dat doet in vergelijk met mijn Linn black.

Als de portemonnee het ooit toelaat komt er een Linn Akurate DSM... De eindversterker heb ik inmiddels.

Mooi he, een dikke eindbak ;)

Joris1971


denoontje

Och voor even, dan wil ie ook gaan biampen met een 4200[emoji48]

Joris1971

Citaat van: denoontje op december 25, 2015, 11:44:24
Och voor even, dan wil ie ook gaan biampen met een 4200[emoji48]

Mijn luidsprekers zijn niet geschikt voor biamp

Joris1971


Joris1971

#2596
Compacte set zo

Robiwan

Citaat van: Joris1971 op december 26, 2015, 19:27:57
Compacte set zo

doet het nog wat zo'n eindbak, wat zijn je indrukken?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

R


denoontje

Tja majik vs akurate....dat hoor je wel