Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

Dirk

een black ash bedoel je dan wslk, ik was even in de war door jouw omschrijving als mat zwart...maar ik snap wat je bedoelt.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Joris1971

Nee het is geen black ash(deze heeft nog een doorschijnende hout tekening)
Deze is gespoten die ik bedoel (zonder dat er een tekening van het hout erdoorheen komt)

Staaled

Citaat van: Joris1971 op oktober 11, 2014, 13:54:39
Klop alleen de afromosia is een ouder model type plint met van die ingefreesde randen.
De mat zwarte plint is een strakke gladde plint.
Zeer fraai m.i. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Bama

Ik heb er ondertussen 2 met een strakke plint en 1  met een afromesia plinth maar die heeft toch wel iets speciaals qua uitstraling.
Maar mooie ontwikkeling Joris.

Dirk

Citaat van: Joris1971 op oktober 11, 2014, 14:09:46
Nee het is geen black ash(deze heeft nog een doorschijnende hout tekening)
Deze is gespoten die ik bedoel (zonder dat er een tekening van het hout erdoorheen komt)
hmm...dat klinkt interessant.

wslk is die mat zwarte dus een custom van BB&G?   ik hoop dat Garmt dat ff wil toelichten  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Perfectionist

Berichten afgesplitst en persoonlijke aanval op Joris verwijderd.
Een beter forum begint bij jezelf.

RobertVanWoerden


bmateijsen

Citaat van: Dynky op oktober 11, 2014, 14:15:22
hmm...dat klinkt interessant.

wslk is die mat zwarte dus een custom van BB&G?   ik hoop dat Garmt dat ff wil toelichten  ;)

Klopt..! Wij hebben soms oude LP12's of beschadigde plinten die we een nieuw leven geven...
Jan heeft een volledige spuitcabine beschikbaar ;)

Joris1971

#2233
Klinkt geweldig onderstaand album, ga ik zeker op vinyl kopen

Xander32

En spreekt de muziek an sich jou ook aan  ¿ Of klinkt het enkel geweldig ¿


Overigens niets mis mee met dat laatste, ik heb zelf ook enkele albums in mijn bezit die ik gekocht heb omdat ze fantastisch zijn opgenomen/fantastisch klinken. Maar dat zijn niet de albums die ik veelvuldig luister.


Citaat van: Joris1971 op oktober 18, 2014, 09:05:35
Klinkt geweldig onderstaand album, ga ik zeker op vinyl kopen
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

Citaat van: Xander32 op oktober 18, 2014, 10:05:05
En spreekt de muziek an sich jou ook aan  ¿ Of klinkt het enkel geweldig ¿


Overigens niets mis mee met dat laatste, ik heb zelf ook enkele albums in mijn bezit die ik gekocht heb omdat ze fantastisch zijn opgenomen/fantastisch klinken. Maar dat zijn niet de albums die ik veelvuldig luister.

de muziek spreekt me erg aan, erg mooi album  :inlove:

i2Paq

Elbow - The seldom seen kid, is ook niet te versmaden, helemaal de live versie met het BBC orkest!

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Joris1971

#2237
Citaat van: i2Paq op oktober 18, 2014, 13:25:33
Elbow - The seldom seen kid, is ook niet te versmaden, helemaal de live versie met het BBC orkest!

Die live versie heb ik niet als Flac files helaas

Of...bedoel je deze? Die heb ik namelijk wel

i2Paq

Citaat van: Joris1971 op oktober 18, 2014, 14:02:39
Die live versie heb ik niet als Flac files helaas

Of...bedoel je deze? Die heb ik namelijk wel

Die ken ik weer niet  ;)

Ik bedoel Deze.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Joris1971

#2239
Genietend op deze zondagochtend met de muziek van Elbow. :headbanging:
Ik heb deze band pas ontdekt..

Ben ontzettend tevreden hoe het hier klinkt, kan met een oprecht en gevoel van rust vaststellen dat mijn set mbt digitale bron, versterking en luidsprekers af is.. De lp12 nog en het is compleet.  :wub:

Robiwan

Citaat van: Joris1971 op oktober 19, 2014, 08:50:59
Genietend op deze zondagochtend met de muziek van Elbow. :headbanging:
Ik heb deze band pas ontdekt..

Ben ontzetten tevreden hoe het hiet klinkt, kan met een oprecht en gevoe van rust vaststellen dat mijn set mbt digitale bron, versterking en luidsprekers af is.. De lp12 nog en het is compleet.  :wub:

Dat gevoel van rust is slecht voor de economie :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Joris1971

Citaat van: LPlover op oktober 19, 2014, 08:52:47
Dat gevoel van rust is slecht voor de economie :D

Ach daar hebben we een Maz voor  ;D

Dirk

Citaat van: LPlover op oktober 19, 2014, 08:52:47
Dat gevoel van rust is slecht voor de economie :D
gelukkig komt er nog een LP12  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Robiwan

Citaat van: Dynky op oktober 19, 2014, 08:57:00
gelukkig komt er nog een LP12  :D

ja zo'n budget lp12'je en geen full blown geval :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Dirk

hoe gek ik ook ben op de hele look & feel van een LP12, da's voorlopig de enige reden dat ik er zelf geen (meer) aanschaf, omdat ik mezelf gegarandeerd niet in de hand kan houden en op termijn toch naar een full blown exemplaar toe zou gaan groeien.

ik hoop dat Joris meer karakter heeft op dat vlak en dus wel aan die drang kan weerstaan  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

remco320


Citaat van: Joris1971 op oktober 19, 2014, 08:50:59
Genietend op deze zondagochtend met de muziek van Elbow. :headbanging:
Ik heb deze band pas ontdekt..

Ben ontzettend tevreden hoe het hier klinkt, kan met een oprecht en gevoel van rust vaststellen dat mijn set mbt digitale bron, versterking en luidsprekers af is.. De lp12 nog en het is compleet.  :wub:
Mooie muziek van Elbow! Die Guy Garvey is een zwaar onbekend talent geweest maar met de vorige plaat (Lippy kids als single) eindelijk doorgebroken. Veel plezier:)

Joris1971

#2246
Citaat van: LPlover op oktober 19, 2014, 09:01:19
ja zo'n budget lp12'je en geen full blown geval :D

Nou nou budget lp12'je....   ;D


Tja je moet ergens beginnen

RonK.

Ok ,.... mezelf verdiepen in Elbow.

Het nieuwe album van Ben Watt is ook geweldig.



Zelf ben ik helemaal idolaat van het nieuwe album van Leonard Cohen, Popular Problems  O0

Deze wordt nu zogezegd " grijs gedraait "

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

i2Paq

Geen idee hoe zo'n LP12 klinkt, maar ik kan geen genoeg krijgen van mijn Dual 1019 of 1229.

Beiden met een Shure V15 III.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70