Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

cardas49

#2100
Citaat van: Onder013 op september 25, 2014, 16:58:24
Heb je bij de eigenaar van dit forum al gevraagd wat zijn standpunt is?

Forumregels zoals niet linken naar een non-sponsor zeggen veel over dit standpunt. Ik heb dat op geen enkel ander forum ooit gezien. Mij stoort het niet, maar het is wel duidelijk wat de insteek is.

Verder vraag ik me af in hoeverre de eigenaar zich hier 100% over uit kan spreken, zonder de sponsoren (en zichzelf) tegen het been te stoten. Het zou namelijk nogal wat consequenties voor sommige regels / do's & don't kunnen hebben...

Maar wellicht is dit meer een discussie voor een ander board.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR11
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman Edition XS | Showcase: Classé powered setup

advr

Citaat van: Bama op september 25, 2014, 17:04:51
Mooi hoor, als Joris de kosten van jouw element uitgeeft aan een complete  lp12 heeft hij al een leuk begin.
Elk begin is leuk. Een mooie tweede hands is er soms al voor minder.
Ik heb er zeer lang over gedaan, ook omdat ik bij Linn wilde blijven en dan moet je sparen.
Is er beter? Wat is 'beter'? 'Beter' bestaat naar mijn bescheiden mening niet. Het is 'anders' en dat 'anders' bevalt meer of minder dan wat je hebt. :-)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Joris1971

Forumleden: mijn antwoorden deze middag waren niet echt correct
Waarvoor mijn excuses. Komt ook wel voort hoe sommige reacties waren

advr

Is allemaal goed! Sommigen kunnen ook niet ophouden....
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

chansig

Het gehalte het ligt aan de ander zou wat minder hoog kunnen/mogen/moeten liggen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Citaat van: chansig op september 25, 2014, 17:55:32
Het gehalte het ligt aan de ander zou wat minder hoog kunnen/mogen/moeten liggen.

Gr. Hans

daarom zei ik ook dat het aan sommige reacties ligt, niet aan allemaal

Deleted Member 2


lynch1979

Ook per PM gereageerd en een zin uit mijn post van vanmiddag verwijderd.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

RonK.

#2109
Zo we zijn weer terug van een werkdag,............ is hier nog wat gebeurt vandaag   :pompom:

Joris1971

#2110
Dank Lynch1979 en Onder013 voor de PM, wij hebben het bijgelegd en no hard feelings meer onderling

@mods:Wat MIJ betreft hoeven er geen bans te volgen door het onderlinge gekibbel

Former member 78

Citaat van: RonK. op september 25, 2014, 19:08:34
Zo we zijn weer terug van een werkdag,............ is hier nog wat gebeurt vandaag   :pompom:

Ja, Hans wist nog een leuke draaier te koop.

Joris1971


Joris1971

ZO, als de plint van ADVR ziet het er mooi uit.  :inlove:

Maar ik ben toch van de strakkere plinten

advr

Citaat van: Joris1971 op september 25, 2014, 19:15:38
ZO, als de plint van ADVR ziet het er mooi uit.  :inlove:

Maar ik ben toch van de strakkere plinten
Er zitten zeker mooie strakke tussen maar deze is meer mijn ding. Ik weet ook niet beter :-)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Deleted member

Citaat van: Joris1971 op september 25, 2014, 17:44:08
Forumleden: mijn antwoorden deze middag waren niet echt correct
Waarvoor mijn excuses. Komt ook wel voort hoe sommige reacties waren
Ook ik heb een berichtje van Joris mogen ontvangen. Zou zonde zijn om zo'n kleurrijk figuur te bannen ( ;) ), dus ook wat mij betreft geen ban benodigd.

Zoals Joris aangaf: zand erover.
Stereo-fan for life!

Alex Groningen

Mooi om te zien/lezen dat het ook op deze manier kan. :clapping:

Mitch--

Top!

Hoe vind je die witte plint joris, zoals Bama, die vind ik echt om te kwijlen  :worship:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971

Citaat van: Mitch-- op september 25, 2014, 20:48:30
Top!

Hoe vind je die witte plint joris, zoals Bama, die vind ik echt om te kwijlen  :worship:

Wel mooi, maar niet mooi op mijn antieke kastje. 😄

RonK.


Joris1971

#2120
Ik ga denk ik voor eiken.

Of heeeeeel erg mooi, walnoot  :wub:


Joris1971

Oh ja en de stofkap hoeft er niet op.

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

RonK.

Nee dat walnoot vind ik helemaal niks,.... maar ik heb dan ook geen antiek kastje  :D ...


{ buiten mijn vriendin dan }

Mitch--

Dit vind ik wel heel mooi!

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'