Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

Joris1971

Als je niet weet wat mijn situatie is zou je ook een keer het fatsoen kunnen hebben om niet zo te reageren.

Raphie

Je kan er ook voor kiezen geen ballonnetjes op te laten hier toch?
JBL PRX Power!

CZ79

Zit nou niet zo te zuigen in andermans topic, Raphie.

Je hoeft niet te reageren
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Raphie

Da's waar: Joris veel succes met je omstandigheden, ik lees het allemaal wel weer  ^^
JBL PRX Power!

Kwabbernoot

Dat werkt bij Raphie? :blink:
Dan weet ik nog wel meer dingen die hij niet hoeft te doen.  8)

Groeten...

Raphie

Citaat van: Kwabbernoot op augustus  3, 2014, 10:12:27
Dat werkt bij Raphie? :blink:
Dan weet ik nog wel meer dingen die hij niet hoeft te doen.  8)

Groeten...
ohhww I really did get under your skin there  :D je volgt me zelfs in topics  :clapping:
JBL PRX Power!

Joris1971

#1806
Het is gelukkig geen gezondheids reden, maar een kwestie die wat tijd en aandacht nodig heeft.

Kwabbernoot

Citaat van: Raphie op augustus  3, 2014, 10:19:38
ohhww I really did get under your skin there  :D je volgt me zelfs in topics  :clapping:

;D

Ach, het is zondagmorgen en zoveel valt er nog niet te beleven op het forum. En ik heb ook geen zin om de afwas van gisteren te doen. Dus ja, dan moet je wat hè? Verder is de pis nog niet half lauw. Ik kan nog wel even.

Groeten...

@Joris: succes ermee.

Bama

Citaat van: Joris1971 op augustus  3, 2014, 10:23:53
Het is gelukkig geen gezondheids reden, maar een kwestie die wat tijd en aandacht nodig heeft.


Klinkt als vrouw. :-\

Maar succes in ieder geval.

Joris1971

Citaat van: Bama op augustus  3, 2014, 10:42:56
Klinkt als vrouw. :-\

Maar succes in ieder geval.

Nee dat niet

Maar ik ga er verder niet op in mbt de kwestie.

twani

Citaat van: Joris1971 op augustus  3, 2014, 10:23:53
Het is gelukkig geen gezondheids reden, maar een kwestie die wat tijd en aandacht nodig heeft.
Daar ben ik iig. blij om, niets zo klote als dát ;)

RonK.

Sterkte dan maar Joris ,.........

sultankat

Citaat van: Joris1971 op augustus  3, 2014, 10:45:16
Nee dat niet

Maar ik ga er verder niet op in mbt de kwestie.

Groot gelijk!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Former member 78

Dat is knap zuur Joris!
Succes en sterkte ermee.

Joris1971

De soundaware is verkocht, de M2tech Young+palmer voeding is zojuist geretourneerd naar Peter (Pjotr)

Leeg kastje zo met alleen nog de mimetism...

Pjotr27

Ben benieuwd wanneer er weer iets terug komt....
En ik zie de M2tech wel weer verschijnen, op zoek naar een nieuwe baas...
Bij mij speelt intussen de Metrum HEX dac.... ;D
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

garmtz

Negeer die zuurpruimen en besteed je aandacht aan wat echt belangrijk is! Sterkte ermee!

AbZ

Citaat van: garmtz op augustus  5, 2014, 16:09:34
Negeer die zuurpruimen en besteed je aandacht aan wat echt belangrijk is! Sterkte ermee!
^^

YamahaRXV

Citaat van: garmtz op augustus  5, 2014, 16:09:34
Negeer die zuurpruimen en besteed je aandacht aan wat echt belangrijk is! Sterkte ermee!

^^  Gewoon lekker je spullen verkopen, en voor de rest gaat niemand het wat aan over ''hoe, wat en waarom''.
Er worden al veel te veel privé gerelateerde dingen geuit hier op dit forum  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Joris1971

Thanks guys.

Er komt wel iets terug maar dan wat bescheideners

Robiwan

Citaat van: YamahaRXV op augustus  5, 2014, 16:51:00
^^  Gewoon lekker je spullen verkopen, en voor de rest gaat niemand het wat aan over ''hoe, wat en waarom''.
Er worden al veel te veel privé gerelateerde dingen geuit hier op dit forum  ;)

precies, ik zou uberhaupt niet vermelden dat de set te koop staat, gaat niemand wat aan.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

RonK.

#1821
Citaat van: Joris1971 op augustus  5, 2014, 16:58:42
Thanks guys.

Er komt wel iets terug maar dan wat bescheideners

Sorry Joris ,...... deze zeer flauwe grap kon ik niet weerstaan  ;D



Deleted Member 2

Citaat van: RonK. op augustus  5, 2014, 17:11:32
Sorry Joris ,...... deze zeer flauwe grap kon ik niet weerstaan  ;D




En sorry en flauw, zoals je zelf zegt (en daar heb je groot gelijk in). Waarom doe jet het dan?

RonK.

Citaat van: Onder013 op augustus  5, 2014, 17:20:28
En sorry en flauw, zoals je zelf zegt (en daar heb je groot gelijk in). Waarom doe jet het dan?

Ik ben je geen verantwoording schuldig,.. maar zoals jij niet verder kan komen met lezen dan schijnbaar 6 woorden,
ik kon de verleiding niet weerstaan.   ;D ::) :D :smile:  :angel:

Joris1971

Citaat van: Onder013 op augustus  5, 2014, 17:20:28
En sorry en flauw, zoals je zelf zegt (en daar heb je groot gelijk in). Waarom doe jet het dan?

Ach ik kan wel tegen een grapje, vond hem stiekum wel grappig