Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

lynch1979

#1475
Citaat van: Joris1971 op mei 19, 2014, 11:26:41
Ik vernam net wat de 25 aniversary edition vd WB Full circle ging kosten (7K), dus dan maar sparen voor de gewone versie ervan.

Of wat langer sparen  ;)

Waarom kies je voor deze speler? (nieuwsgierigheid)

Joris1971

Citaat van: Mitch-- op mei 19, 2014, 11:31:47
Staat een mooie occasion bij BB&G, te vinden op marktplaats!

Allang gezien, staat trouwens ook in het sponsor gedeelte op de markt hier.
Maar komt helaas te vroeg.

Pjotr27

Mijn zoon is er blij mee dat de Primaluna niet naar Joris gaat, hij gaat zijn Nad 1300/2100 vervangen....
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Joris1971

Citaat van: Pjotr27 op mei 19, 2014, 12:25:38
Mijn zoon is er blij mee dat de Primaluna niet naar Joris gaat, hij gaat zijn Nad 1300/2100 vervangen....

Kijk mooi dan, hopelijk betaalt ie er de prijs voor die ik ervoor zou betalen en niet de verhoogde prijs.  ;D


Joris1971

Citaat van: lynch1979 op mei 19, 2014, 11:32:54
Of wat langer sparen  ;)

Waarom kies je voor deze speler? (nieuwsgierigheid)

Omdat het een erg mooie draaittafel is en ook vanwege het compacte formaat, de mimetism is vrij breed.

Pjotr27

Nee dat is goed geregeld...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Pjotr27

Ja die op dynamic cd1 van sts een nummer speelt
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Joris1971

#1484
Citaat van: Pjotr27 op mei 19, 2014, 12:34:33
Ja die op dynamic cd1 van sts een nummer speelt

nooit van gehoord

Joris1971

De eerste lp's zijn weer een feit, van Naphets een aantal leuke titels overgenomen tegen een zeer leuk prijsje!

Nahpets

Citaat van: Joris1971 op mei 19, 2014, 12:35:31
nooit van gehoord
Leuke cd. Echt de moeite waard. Staan prachtige nummers op van Yello, Victor Wooten, Stevie Ray Vaughan, Hans Theessink. En een gortdroge drumsolo van de zoon van Pjotr dus.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Nahpets

Citaat van: Joris1971 op mei 19, 2014, 12:37:07
De eerste lp's zijn weer een feit, van Naphets een aantal leuke titels overgenomen tegen een zeer leuk prijsje!
Huh? Ik heb nog geen centjes gezien.  :devil:





:D No worries, regelen we nog wel.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Joris1971

Citaat van: Nahpets op mei 19, 2014, 12:41:32
Huh? Ik heb nog geen centjes gezien.  :devil:


Daarom zei ik ook een mooi prijsje  ;D ;D

Citaat van: Nahpets op mei 19, 2014, 12:41:32
:D No worries, regelen we nog wel.

komt goed!!

Joris1971

Vreemd, ik las gisteren in dit topic en in Twani's topic alsmede het Harberth topic diverse reacties van een nieuw lid (bestaande uit 3 letters)
Al zijn postings zijn weg en bij banned members staat geen melding van die persoon

Hoe kan dit?

twani


chansig

Hij heeft ws vakantie...

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: chansig op mei 20, 2014, 07:31:09
Hij heeft ws vakantie...

Gr Hans
De scholen zijn toch alweer begonnen? :D

chansig

Misschien werd hij getriggerd door Frank en Joris die in de zandbak aan het spelen waren ? :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

YamahaRXV

Citaat van: Joris1971 op mei 20, 2014, 07:25:14
Vreemd, ik las gisteren in dit topic en in Twani's topic alsmede het Harberth topic diverse reacties van een nieuw lid (bestaande uit 3 letters)
Al zijn postings zijn weg en bij banned members staat geen melding van die persoon

Hoe kan dit?

''JdG'' was weer één van de vele nieuwe accounts die onze ''vriend'' Antoine had aangemaakt (althans, dat sterke vermoeden is er doordat de geplaatste posts waren/zijn gericht op personen waar Antoine nogal ''close'' mee was  ;D)
Ziekelijk, maar aan de andere kant toch ook wel knap dat hij het allemaal zo makkelijk voor mekaar krijgt met veranderende IP adressen,nieuwe accounts,etc. en mijn gevoel zegt dat we nog meer leuke dingen gaan meemaken... :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Die gast spoort toch echt niet, als je jezelf al zo moet verlagen op een forum...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op mei 20, 2014, 07:43:13
''JdG'' was weer één van de vele nieuwe accounts die onze ''vriend'' Antoine had aangemaakt (althans, dat sterke vermoeden is er doordat de geplaatste posts waren/zijn gericht op personen waar Antoine nogal ''close'' mee was  ;D)
Ziekelijk, maar aan de andere kant toch ook wel knap dat hij het allemaal zo makkelijk voor mekaar krijgt met veranderende IP adressen,nieuwe accounts,etc. en mijn gevoel zegt dat we nog meer leuke dingen gaan meemaken... :angel:

Hij gaat verder dan door meerdere IP's accounts aan te maken. Ook de berichten tussen de mods kan hij zien of op z'n minst dat er berichtenverkeer tussen hen is. Verder ziet hij of een forumlid een "RTM" heeft verstuurd ('Twani drukt nu op de RTM-knop')

Het forum-systeem vertoont mogelijk hier en daar nog een schoonheidsfoutje. :police:

Nahpets

Er valt best een hoop rechtstreeks uit de 'Who's online"  te halen. En met wat educated guesses kun je er dan best een mooi verhaal van maken.

Misschien is het een idee om die functie even uit te schakelen.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Joris1971

Citaat van: Nahpets op mei 20, 2014, 09:33:05
Er valt best een hoop rechtstreeks uit de 'Who's online"  te halen. En met wat educated guesses kun je er dan best een mooi verhaal van maken.

Misschien is het een idee om die functie even uit te schakelen.

nooit gezien, wel handig.

Nahpets

Het nut ontgaat mij wel. Het bevredigt eventuel een stuk nieuwsgierigheid naar wat de anderen op het forum doen, het geeft minutie aan Antoine, maar echt een toegevoegde waarde heeft het niet.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.