Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

gerzom

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


chansig

Inderdaad erg flauw. Sorry.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971


Joris1971

Ik ga de primaluna versterker naast de vpi zetten
Moet net passen

Kan dit nadelige gevolgen geven mbt de warmte die de versterker afgeeft?

chansig

Voor de VPI ?

Lijkt mij niet...warmte heet sowieso de neiging om naar boven te stijgen aan de zijkant zal je ook niet zoveel warmte meer voelen. Boven de buizen dan weer wel.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971


lynch1979


Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971


Former member 78

Nog wat leuks gekocht, of speel je al langer dan een week met het zelfde spul?

alexander2

Citaat van: ArjanR1 op mei 17, 2014, 17:01:22
Nog wat leuks gekocht, of speel je al langer dan een week met het zelfde spul?

ik denk in de tussentijd verhuisd, nieuwe auto gekocht, hertrouwd en een nieuwe baan.
Welcome back.

alexander2

#1386
Citaat van: ArjanR1 op mei 17, 2014, 17:01:22
Nog wat leuks gekocht, of speel je al langer dan een week met het zelfde spul?

ik denk in de tussentijd verhuisd, nieuwe auto gekocht, gescheiden/hertrouwd en een nieuwe baan.
Welcome back Joris. ;)

Joris1971

Morgen komt Twani met de PrimaLuna Proloque Two

ajbeefde

Citaat van: Joris1971 op mei 17, 2014, 15:50:33
I am back  ;D

Gezellig, zag wat gebruikte kabels voorbij komen dus iedereen is weer aanwezig.  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Joris1971

#1389
Twani is, as I speak, onderweg hierheen met de Primaluna buizenversterker.. Ben erg benieuwd hoe hij gaat presteren tov de Mimetism die ik nu heb.

Intussen speelt hier het nieuwe album van Coldplay (welke een stuk beter is dan dat album ervoor Mylo Xyloto)

P.s. Wel vreemd dat het nieuwe album nog niet in Qobuz te vinden is...

dre73

Ik ben ook benieuwd of de verschillen je gaan bevallen.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Joris1971

#1391
Citaat van: dre73 op mei 18, 2014, 10:10:49
Ik ben ook benieuwd of de verschillen je gaan bevallen.

Ik ook, vevalt ie niet dan gaat de primaluna de verkoop in.

dre73

Veel plezier in ieder geval!
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Joris1971


Joris1971

Ik zal straks even foto's maken vd aanwinst.

Joris1971

Tussen de dac en de mimetism zit nu een Siltech SQ-58 G3 interlink (heeft Naphets opgestuurd om te proberen, dank daarvoor nog  :clapping:)

lynch1979

Joris heb je je PM gelezen?

Mitch--

Citaat van: Joris1971 op mei 18, 2014, 10:09:03
Twani is, as I speak, onderweg hierheen met de Primaluna buizenversterker.. Ben erg benieuwd hoe hij gaat presteren tov de Mimetism die ik nu heb.

Intussen speelt hier het nieuwe album van Coldplay (welke een stuk beter is dan dat album ervoor Mylo Xyloto)

P.s. Wel vreemd dat het nieuwe album nog niet in Qobuz te vinden is...

Hopelijk brengt het wat je zoekt Joris! Lekker album he de nieuwe?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Dirk

Citaat van: Joris1971 op mei 18, 2014, 10:11:16
Ik ook, vevalt ie niet dan gaat de primaluna de verkoop in.
dus Twani komt hem wel brengen, maar je kan na beluisteren (met hem erbij) in je eigen set niet meer vd aankoop afzien?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea