Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 31 gasten bekijken dit topic.

RonK.

Citaat van: martin778 op april 20, 2014, 19:12:33
Potverdikkie Joris, jammer dat je zo ver weg woont!

Valt best mee hoor  :D

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Joris1971

Citaat van: eddy135 op april 20, 2014, 21:45:21
Jij vind dat (ook) niet jammer?  :D

Ronk is een plaatsgenoot

martin778

 :D
Vanaf hier is het 134km rijden, iets te ver.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

martin778

Nee, totaal niet. Ff 10km gaat nog wel maar pff 134km dan blijf ik liever thuis....

:D :D :D :D

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Joris1971

Wanneer leggen we de agenda's bij elkaar Rens en Stephan?

Peerless Monster

Citaat van: Joris1971 op april 23, 2014, 18:29:03
Wanneer leggen we de agenda's bij elkaar Rens en Stephan?

Weekeinden zouden het best uitkomen nietwaar?
Ik ga even thuis overleggen vanavond, want er zijn nogal wat verhuizingen bij ons in de familie (waar ik mee mag helpen ;))...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Nahpets

Citaat van: Joris1971 op april 23, 2014, 18:29:03
Wanneer leggen we de agenda's bij elkaar Rens en Stephan?

Heeft het wel zin om mij er bij te hebben dan? Want geen DAC.

Ik zou even verder zoeken naar iemand met een Linn om mee te doen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Nahpets

Citaat van: Peerless Monster op april 23, 2014, 18:42:11
Weekeinden zouden het best uitkomen nietwaar?

Indien ik wel mee kom, alleen weekend, ik ga niet op een avond heen en weer naar Rosydale + luistersessie.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Mooi he die 2 uiterste op 1 forum...aan de ene kant Bas en aan de andere kant Joris.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

Ik snap hier echt geen hol van.

Ik zit nu bijna 2 jaar op dit forum en mijn bek valt gewoon elke keer weer open......

Heb eigenlijk maar 1 vraag........WHY  :wacko:

Joris1971

De mimetism is mooi maar in combi met mijn tannoys te pittig, te fel in het hoog.

Wil overstap maken naar buizen.

lynch1979

Citaat van: Joris1971 op mei  2, 2014, 21:27:40
De mimetism is mooi maar in combi met mijn tannoys te pittig, te fel in het hoog.

Wil overstap maken naar buizen.

Heb je er al een op het oog?

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

#1267
Citaat van: chansig op mei  2, 2014, 21:31:47
Prima Luna...

Gr Hans

Klopt, om eens een begin te maken in het buizenwereldje.

Die van Twani, met lion gold buizen.

lynch1979


dre73

En dan een pittig klinkende buizenbak kopen? :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Xander32

Citaat van: Joris1971 op mei  2, 2014, 21:27:40
De mimetism is mooi maar in combi met mijn tannoys te pittig, te fel in het hoog.

Wil overstap maken naar buizen.
... ik denk een goede keuze Joris. Buizen op Tannoy is vaak fraai. Al ben ik wel benieuwd of dit wel helemaal goed gaat passen met jouw luistergewoonte (luid  :headbanging:).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

Citaat van: Xander32 op mei  2, 2014, 21:34:38
... ik denk een goede keuze Joris. Buizen op Tannoy is vaak fraai. Al ben ik wel benieuwd of dit wel helemaal goed gaat passen met jouw luistergewoonte (luid  :headbanging:).

De tijd dat ik luid speelde heb ik wel gehad hoor...

Xander32

Citaat van: Joris1971 op mei  2, 2014, 21:36:13
De tijd dat ik luid speelde heb ik wel gehad hoor...
Dan kan je wel eens heel gelukkig worden met buisjes, ben benieuwd.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979

Ik denk zelf een mooie keuze....heb zelf ook nog heel even eraan gedacht om hem te kopen, zeker gezien het bedrag.

Geniet ervan, en nu wel iets langer dan een paar weken  ;)

VlisChris

Joris, je moet het uiteraard zelf weten. Ik verbaas me in ieder geval :D
ergens ben ik benieuwd hoe je dat wilt doen met een buizenbak. Je kon je amp geloof ik niet op het kastje zetten? In het kastje lijkt me warm. En in het verleden waren er toch meer redenen waarom buizen het niet gingen worden voor je?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.