Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Joris1971

Citaat van: garmtz op januari 31, 2014, 19:06:46
Prima hoor! Twee inmiddels: 5 (Lux) en bijna 4 (Bowie) alweer...

Hier ook 2 mannetjes, Luuk (4 jaar) en Bram (10 maanden)

RonK.

#876
Citaat van: Joris1971 op januari 31, 2014, 18:58:54
Hahaha je loopt achter, die had ik.. Is nu slaapkamer van onze zoon Luuk


Sorry ,................  :D


Edit;

Met zoveel bezoekers in dit topic moet Joris zijn ruimte toch al aardig gedemt zijn ;

RonK., -madison-, jeepee, daanvanduif, deBult, garmtz, Kingpin, Xander32, Maro en 10 gasten bekijken dit board.

Streamz

Eens in de 8 jaar oid verander ik mijn set. En wel op een dusdanige manier dat ik er per definitie lang mee doe.

Joris, als je wil weten hoe, stuur me maar een pm. Geen garanties.

cardas49

Citaat van: Xander32 op januari 31, 2014, 18:44:15
Wat een onrust heb je toch bij jou ... Lijkt mij complex voor jouw omgeving  :-\.

Misschien zorgt dit topic juist voor de onrust? Lijkt mij tijd voor een wat langere forumsabbatical...

Daarna een dealer vinden die goed thuis is in akoestiekproblemen, of voor de koptelefoonoptie gaan.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR11
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman Edition XS | Showcase: Classé powered setup

chansig

Zonder Joris geen topic...het is mijn voorzichtige hypothese dat het daar ook begint. :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

eddy135

Citaat van: chansig op januari 31, 2014, 21:00:38
Zonder Joris geen topic...het is mijn voorzichtige hypothese dat het daar ook begint. :D

Gr Hans
Precies, laten we dus vooral geen 'definitieve' oplossing aandragen; dan is de lol voor ons eraf! :D :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

frank2

Op audio markt .de  staat een plinius 9200 te koop, 7 jr oud met 6 mnd garantie voor 1950 euro. (van een finse delaler, vlgs bewertungen een betrouwbare dealer)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Joris1971

Toch een vraag waar ik nieuwsgierig naar het antw ben

Ik heb een brom als ik de ingang selecteer waar de vpi op zit
Heb gecheckt of de aarde goed aangesloten zat, interlinks verwisseld
Brom blijft

Mitch--

Citaat van: Joris1971 op februari  1, 2014, 11:26:23
Toch een vraag waar ik nieuwsgierig naar het antw ben

Ik heb een brom als ik de ingang selecteer waar de vpi op zit
Heb gecheckt of de aarde goed aangesloten zat, interlinks verwisseld
Brom blijft

hier ook gehad met een draaitafel, nooit weg kunnen krijgen, storing in de lucht misschien?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971

#885
Citaat van: Mitch-- op februari  1, 2014, 11:29:18
hier ook gehad met een draaitafel, nooit weg kunnen krijgen, storing in de lucht misschien?

Bij mijn vorige set had ik daar geen last van

In de lucht? Haha geen idee, hoe check je dat?

Mitch--

Citaat van: Joris1971 op februari  1, 2014, 11:30:25
Bij mijn vorige set had ik daar geen last van

In de lucht? Haha geen idee, hoe check je dat?

hahaha geen id  ;) jomanda bellen  :hehe:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971


Joris1971

Kan de brom door de Luxman voorversterker veroorzaakt worden?

eddy135

De standaard trucjes al geprobeerd?
-alle andere bronnen loskoppelen
-antennekabel(s) loshalen
-netsnoeren bij de interlinks weghouden

Succes
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mitch--

Citaat van: Joris1971 op februari  1, 2014, 11:39:12
Kan de brom door de Luxman voorversterker veroorzaakt worden?

is ie geaard? soms zijn ze niet geaard en kan de "brom" nergens heen
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971

Citaat van: Mitch-- op februari  1, 2014, 11:42:57
is ie geaard? soms zijn ze niet geaard en kan de "brom" nergens heen

Er zit wel aarding op de luxman maar die is als je de draaitafel rechtstreeks op de phono ingang vd luxman aansluit

Maar bij mij gaat de john van gent phono interlink (met aarde draad) naar de ingang vd Jasmine phonopre, daarop zit de aarde aangesloten
Vanuit de uitgang vd Jasmin gaat er een (Linn) interlink naar de cd ingang vd Luxman
Ik heb geen aux ingang vandaar

eddy135

#893
Citaat van: Joris1971 op februari  1, 2014, 11:55:26
Er zit wel aarding op de luxman maar die is als je de draaitafel rechtstreeks op de phono ingang vd luxman aansluit

Maar bij mij gaat de john van gent phono interlink (met aarde draad) naar de ingang vd Jasmine phonopre, daarop zit de aarde aangesloten
Vanuit de uitgang vd Jasmin gaat er een (Linn) interlink naar de cd ingang vd Luxman
Ik heb geen aux ingang vandaar

Je kan de Jasmine even overslaan, en de DT rechtstreeks op de versterker aansluiten..

Sluit je weer een paar dingen uit.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Deleted Member 2

heeft dit gedoe nog wel nut? Draaitafel staat al weer te koop.

frank2

Nee totaal niet, maar je weet nooit, misschien houdt hij de speler opeens weer. Je weet het nooit bij Joris.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted Member 2

#896
Citaat van: frank2 op februari  1, 2014, 12:04:15
Nee totaal niet, maar je weet nooit, misschien houdt hij de speler opeens weer. Je weet het nooit bij Joris.

Als ik de opmerkingen over geloofwaardigheid zie die hij in jouw topic plaatst.......
Ik geef de pijp aan Maarten ;D

Joris1971

Dit is hem

Actionhost

Erg mooi. Schitterende arm ook.
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN