Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

alexander2

Citaat van: chansig op januari 28, 2014, 16:27:19
Oke...thanks.  :D

Ik realiseerde me gisteravond (nav een post van mij) dat Martijn niet heeft gemeten toen de huidige speakers er stonden..maar nog met de VS.

Vraag aan Martijn: Wat zou jij Joris adviseren op basis van je meting in combi met je ervaring van de ruimte etc. ?

Gr Hans

Een ander huis.

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Citaat van: chansig op januari 28, 2014, 15:45:03
Mijn excuses overigens aan diegene die op een "ruzie/bitch fight" zaten te wachten. Ga nie gebeure jonguh. :D
Citaat van: Martijn - Synergy Acoustics op januari 28, 2014, 16:23:25
Alex en die ander  :coffee:.
Ik vind het ook een tegenvaller  >:( 
Als iedereen zo vriendelijk is als Garmt en Grhans wordt het saai...


chansig

En Grrrrrr Hans als ik echt boos ben.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

garmtz


Staaled

Citaat van: chansig op januari 28, 2014, 16:43:08
En Grrrrrr Hans als ik echt boos ben.

Gr Hans
Ik vind dat Totem helemaal 3 keer nix.

Gr StalkEd.  :tongue2:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Joris1971

Citaat van: Staaled op januari 28, 2014, 17:17:30
Ik vind dat Totem helemaal 3 keer nix.

Gr StalkEd.  :tongue2:

Inderdaad Totem sucks  ;D ;)

Martijn M

Citaat van: chansig op januari 28, 2014, 16:27:19
Oke...thanks.  :D

Ik realiseerde me gisteravond (nav een post van mij) dat Martijn niet heeft gemeten toen de huidige speakers er stonden..maar nog met de VS.

Vraag aan Martijn: Wat zou jij Joris adviseren op basis van je meting in combi met je ervaring van de ruimte etc. ?

Gr Hans

Ik heb mijn posts van toen er even bijgezocht. Ik heb Joris toen een DSP geadviseerd. De grootste problemen zaten toen in het lage middengebied.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=116980.msg2442890#msg2442890
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=116980.msg2443054#msg2443054

Ik heb nog een stukje in zijn topic van toen gelezen. Never a dull moment  ;D.
Dutch & Dutch

AbZ

Citaat van: Martijn - Synergy Acoustics op januari 28, 2014, 17:50:01Ik heb nog een stukje in zijn topic van toen gelezen. Never a dull moment  ;D.
Volgens mij heeft het hem toen ook veel vooruit geholpen om allemaal advies te geven.
Toch tot 132 pagina's gekomen.

Staaled

Citaat van: AbZ op januari 28, 2014, 18:03:11
Volgens mij heeft het hem toen ook veel vooruit geholpen om allemaal advies te geven.
Toch tot 132 pagina's gekomen.
In dit participatie-tijdvak moeten we dat toch in no-time kunnen "verbeteren"..... ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

alexander2

Citaat van: Staaled op januari 28, 2014, 18:30:21
In dit participatie-tijdvak moeten we dat toch in no-time kunnen "verbeteren"..... ;D

Het enige wat we nog nodig hebben is een aannemer.

Joris1971

De JBL's gaan in de verkoop... Daarna kijken wat ik wil.

twani


Xander32

Citaat van: Joris1971 op januari 30, 2014, 21:29:35
De JBL's gaan in de verkoop... Daarna kijken wat ik wil.
Hoe ga je de zoektocht naar passende speakers dit keer aanpakken?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

alexander2

Citaat van: Xander32 op januari 30, 2014, 22:26:55
Hoe ga je de zoektocht naar passende speakers dit keer aanpakken?

ik zou eerst advies inwinnen bij deze man hij heeft zeeën van tijd en een scherp gehoor. :D


Dirk

Citaat van: Joris1971 op januari 30, 2014, 21:29:35
De JBL's gaan in de verkoop... Daarna kijken wat ik wil.
dus je gaat nu speakers verkopen waarvan je eigenlijk wel tevreden bent, om dan wat anders te gaan kopen.
is er intussen dan vastgesteld dat het aan de speakers ligt, of is er ander "nieuw inzicht"?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Joris1971

Citaat van: Dynky op januari 30, 2014, 22:32:03
dus je gaat nu speakers verkopen waarvan je eigenlijk wel tevreden bent, om dan wat anders te gaan kopen.
is er intussen dan vastgesteld dat het aan de speakers ligt, of is er ander "nieuw inzicht"?

Op hoger volume klinkt het niet aangenaam, de mids zijn op luider volume irritant.

twani

#818
Citaat van: alexander2 op januari 30, 2014, 22:31:31
ik zou eerst advies inwinnen bij deze man hij heeft zeeën van tijd en een scherp gehoor. :D


Hoe "The Fuck" is hij dan?  :D

Joris1971


twani

Dat weet ik, maar dat gehoor? :blink:

Dirk

Citaat van: Joris1971 op januari 30, 2014, 22:53:30
Op hoger volume klinkt het niet aangenaam, de mids zijn op luider volume irritant.
het mid wat jij waarneemt is blijkbaar irritant bij hogere volumes, maar dat bewijst imo nog steeds niet dat dit aan de speakers ligt...maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Joris1971

Citaat van: Dynky op januari 30, 2014, 23:01:52
het mid wat jij waarneemt is blijkbaar irritant bij hogere volumes, maar dat bewijst imo nog steeds niet dat dit aan de speakers ligt...maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Bij de tannoys had ik dit probleem niet, dus lijkt mij duidelijk...

alexander2

Citaat van: twani op januari 30, 2014, 22:57:06
Dat weet ik, maar dat gehoor? :blink:

Even humor tussendoor moet toch mogen of niet?
Deze man werd gisteren duidelijk gemaakt dat niemand hem meer vertrouwde en hij hoorde dat aan en trok zijn conclusies.

OT Joris je blijft mij verbazen en begrijp niet waar je op zoek naar ben.
Wil je knalhard koop een koptelefoon maar dat is voor dovemansoren bestemd als ik dit zeg. ;)

twani

#824
Citaat van: alexander2 op januari 30, 2014, 23:05:14
Even humor tussendoor moet toch mogen of niet?
Deze man werd gisteren duidelijk gemaakt dat niemand hem meer vertrouwde en hij hoorde dat aan en trok zijn conclusies.

OT Joris je blijft mij verbazen en begrijp niet waar je op zoek naar ben.
Wil je knalhard koop een koptelefoon maar dat is voor dovemansoren bestemd als ik dit zeg. ;)
:-X.    Sommigen onder ons zullen moeten accepteren dat ze "de rust" nimmer zullen vinden.