Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Citaat van: chansig op januari 11, 2014, 19:37:50
Ik kan nog aan wat rare PF albums komen. Gaan qua prijs wel in de papieren lopen..

Gr Hans

Buiten Pulse die live 4 lp box kan ik me van rare albums van Pink Floyd niks bedenken, of het moeten bootlegs zijn (die ik zoiezo nooit koop vanwege de kwaliteit)
Alle overige albums van Pink floyd zijn tegen normale prijzen te koop.

lynch1979

Eerste persingen zijn best raar en prijzig.
De Pulse box is op Ebay soms tegen een redelijke prijs te vinden.

Joris1971

Citaat van: lynch1979 op januari 11, 2014, 21:28:51
Eerste persingen zijn best raar en prijzig.
De Pulse box is op Ebay soms tegen een redelijke prijs te vinden.

Ach persingen, tja zover ga ik niet om daar meer voor te gaan betalen, dan ga ik liever voor de remastered editiona.

Pulse box heb ik de vorige keer nog gehad, 200 voor betaald.

lynch1979

Ben ik met je eens, sommige bedragen gaan gewoon nergens  over.

Ik heb hem voor 80 gulden gekocht toen hij uit was gekomen, heb alle platen en die gaan nooit weg.

Waar ik woon ( Rotterdam) heb je een paar goede platenzaken zitten, tegen redelijke prijzen.

Joris1971

 idem met lp's van Iron Maiden.

lynch1979

Het oude werk kan ik heel erg waarderen.....heb er geen platen van.

Ben meer jazz aan het verzamelen de laatste jaren.

Actionhost

Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

twani

Ik ben er "niet van" maar dit is wel een mooie "platentoller".

VlisChris

#536
Citaat van: Staaled op januari 11, 2014, 19:17:30
En dit keer vastkitten die hap. :D

Geeft zo'n rotzooi als die over een tijdje weer de verkoop in gaat ;) :devil: ;)

Geintje Joris. Veel plezier ermee!

Edit. Aanvullend: qua uiterlijk (sound kan ik niets over zeggen) echt een pracht van een machine om te zien :inlove: Echt serieus een mooi ding!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Joris1971

Bedankt iedereen voor de complimenten

Het was deze vpi aries 3 of een vpi classic

JeroenGRT

Mooie draaitafel zeg! Laatst nog een VPI Traveler gehoord, erg mooi spul!
LP's van Iron Maiden zou ik ook wel willen hebben.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Bas Akkerman

Mooi ding Joris. Zo'n tegoedbon wil ik ook wel. ;D

Wat je zegt over de aanschaf van lp's herken ik wel. Voor een lp ga je echt zitten, dan kan je beter lp's kopen die je echt goed vindt dan kopen omdat ze goedkoop te krijgen zijn.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

wat een prachtige draaitafel! Veel plezier!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Martijn M

Veel plezier ermee, Joris! Mooi spul  :) .
Dutch & Dutch

Joris1971

Als de draaitafel er straks is wil ik eens gaan informeren naar wat zaken die met een klein budget te veranderen zijn, zo zit ik te denken aan een verbetering/modificatie van mijn bluesound node en de luxman voorvertserker,  wellicht zijn daar ook interne verbeteringen in aan te brengen.

dre73

In de voor en eindversterker is zeker het een en ander te winnen.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Deleted Member 2

Citaat van: Joris1971 op januari 12, 2014, 19:57:13
Als de draaitafel er straks is wil ik eens gaan informeren naar wat zaken die met een klein budget te veranderen zijn, zo zit ik te denken aan een verbetering/modificatie van mijn bluesound node en de luxman voorvertserker,  wellicht zijn daar ook interne verbeteringen in aan te brengen.

Zonder lollig te willen doen, maar heb je de stroomvoorziening op orde? Als dat niet het geval is, kan je daar ook nog veel winnen.

Gr
Henk

Joris1971

Citaat van: Onder013 op januari 12, 2014, 20:00:22
Zonder lollig te willen doen, maar heb je de stroomvoorziening op orde? Als dat niet het geval is, kan je daar ook nog veel winnen.

Gr
Henk

Er hangt een stekkerblok aan (geen gamma ding maar ook geen dure high end exemplaar)
De netsnoeren vd luxman set zitten jammergenoeg aan de apparaten vast, het netsnoer naar de dac is een audioquest. Het netsnoer (type scheerapparaat stekker) vd bluesound is het standaardsnoer wat erbij zat.

garmtz

Citaat van: Joris1971 op januari 12, 2014, 20:07:22
Er hangt een stekkerblok aan (geen gamma ding maar ook geen dure high end exemplaar)
De netsnoeren vd luxman set zitten jammergenoeg aan de apparaten vast, het netsnoer naar de dac is een audioquest. Het netsnoer (type scheerapparaat stekker) vd bluesound is het standaardsnoer wat erbij zat.

Lijkt me allemaal meer dan afdoende... Maar ik denk dat Onde013 de bekabeling van de meterkast naar je set bedoelt en de zekering(kast)?

Linx

Grootste verbetering zit natuurlijk in nieuwe luidsprekers.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Joris1971

#549
Citaat van: garmtz op januari 12, 2014, 20:10:30
Lijkt me allemaal meer dan afdoende... Maar ik denk dat Onde013 de bekabeling van de meterkast naar je set bedoelt en de zekering(kast)?

Van dat heb ik helemaal geen kaas gegeten, ik heb geen aparte audiogroep.. Is ook lastig te realiseren daar wij in ons huis geen kruipruimte hebben.

Ben ook bang, dat als ik zoiets toch laat aanpakken, dat ik het niet ga horen..