Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Linx


Joris1971

Citaat van: Linx op januari  2, 2014, 12:32:54
Van ruilen komt huilen (of klagen)

Zeker jouw sterkste kant, iemand afzeiken...

Linx

Citaat van: Joris1971 op januari  2, 2014, 12:52:49
Zeker jouw sterkste kant, iemand afzeiken...

Ik noem het liever een vooruitziende blik  ;D

Effe zonder dollen, veel plezier ermee lijkt me een mooie dac. Ben wel benieuwd naar de nieuwe luidsprekers  ;)

Joris1971


Joris1971

Besloten om het kastje wat aan te passen aan de Luxman set, het is ook weer zonde om dit te verkopen vanwege het plaatsingsgevalletje.

Xander32

Citaat van: Joris1971 op januari 10, 2014, 20:54:26
Besloten om het kastje wat aan te passen aan de Luxman set, het is ook weer zonde om dit te verkopen vanwege het plaatsingsgevalletje.

:thumbs-up:

Een wijs besluit.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

Zo, gelukt  :headbanging:

Zoonlief kan er niet meer aanzitten nu. ;D

garmtz


denoontje

beste oplossing maar dat vraagt natuurlijk om een foto!!!

Joris1971

Citaat van: denoontje op januari 11, 2014, 15:14:03
beste oplossing maar dat vraagt natuurlijk om een foto!!!

Zal ik straks plaatsen.

Joris1971

#510
Heb mijn linker en rechter luidspreker verwisseld, deze stonden niet goed volgens de manual van JBL, de teweeters zijn namelijk bij de luidsprekers verschillend qua positie

Klinkt toch weer wat beter  nu  :headbanging:, heb ook de luidsprekers zonder toe in weggezet.

Joris1971

Ik had nog een leuk bestedingstegoed bij sense of music... Nu na een half jaar lang dat tegoed te hebben laten staan het toch maar besteed.

Xander32

Citaat van: Joris1971 op januari 11, 2014, 18:55:40
Ik had nog een leuk bestedingstegoed bij sense of music... Nu na een half jaar lang dat tegoed te hebben laten staan het toch maar besteed.
... aan een ...


???
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

#513
aan een.....  :inlove:










VPI Aries 3 met 10.5 arm en nordost valhalla bekabeling

pietjepc


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Staaled

En dit keer vastkitten die hap. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Joris1971

En dit element: clearaudio virtuso wood (mm)


Joris1971

#518
Deze keer ook wat bewuster lp's verzamelen dan voorheen, al is het verleidelijk een lp voor 2 euro mee te nemen ipv te laten staan bij twijfel.

chansig

Nou...veel plezier ermee dan maar weer. Mooie DT.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Citaat van: chansig op januari 11, 2014, 19:23:50
Nou...veel plezier ermee dan maar weer. Mooie DT.

Gr Hans

Dank je Hans

AbZ

Die mag er wezen  8)

Citaat van: Staaled op januari 11, 2014, 19:17:30
En dit keer vastkitten die hap. :D
;D  Lastig met die spike feet.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

Heb toch nogal wat vinyl wensen op mijn lijstje staan

Alles van Pink floyd
iron maiden
Metallica
U2
David gilmour
Porcupine Tree
Gary Moore
Etc

chansig

Ik kan nog aan wat rare PF albums komen. Gaan qua prijs wel in de papieren lopen..

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.