Een nieuw begin voor Joris

Gestart door Joris1971, augustus 19, 2013, 23:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Joris1971 op oktober  9, 2013, 19:35:30
Nu nog meer want ik heb het nog aangevuld.

Wie de schoen past....
Mooi want het is mijn maat niet :D

erik s.

Citaat van: Mitch-- op oktober  9, 2013, 20:32:39
heb hier actieve tannoy's gehad, my god die dingen gingen hard, en compleet vervormingsvrij! actief lijkt me een serieuze optie!
heb ik nog in de aanbieding...  O0
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Pinohelmond

Citaat van: Onder013 op oktober  9, 2013, 20:33:16
Plak hier maar gewoon de pre "een nieuw begin voor Joris" postings ;)

^^ :D
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

i2Paq

Citaat van: Joris1971 op oktober  9, 2013, 17:14:20
Wat een onzin opmerking Raphie.

Dat is waarom ik zolang niets gepost heb hier, je krijgt toch altijd een trap na wat je ook doet.

Laat je niet opbossen!

Het zijn hier maar een paar die constant zuigen en ondanks alle "permanente" bans die ze al 1001x hebben gehad hier nog steeds rondhangen.
Dat op zich vindt ik prima, verzieken ze niet de sfeer op andere fora, of daar zijn ze al weggetrapt.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

chansig

Volgens mij is het herfst aan het worden...en ik voel aan mijn water dat het sfeertopic 2012 weer nieuw leven ingeblazen gaat worden.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: chansig op oktober 10, 2013, 09:14:12
Volgens mij is het herfst aan het worden...en ik voel aan mijn water dat het sfeertopic 2012 weer nieuw leven ingeblazen gaat worden.

Gr Hans
De blaadjes vallen van de boom hé ;D

H&C Hifi

Citaat van: erik s. op oktober  9, 2013, 19:58:15
heb zelf lang DMT12 gehad. nul WAF natuurlijk, maar ooit komt hier een set DMT15 of DMT215.

Die 215 hebben we 2x gehad, dat is echt rocken   :headbanging:

Joris1971

Citaat van: HcHifi.nl op oktober 10, 2013, 10:17:14
Die 215 hebben we 2x gehad, dat is echt rocken   :headbanging:

ja, erg mooi voor in de woonkamer  ;D ;D :tongue2: :nowink:

Mitch--

maar wat gaat er nu komen dan? is alles weer de deur uit?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Raphie

Die epsilons zijn gewoon lelijke jaren 70 lampekappen, kunnen ook niet hard zijn ze veels te klein voor.

Ouwe luxman meuk kan leuk zijn, maar is tientjes werk geen honderden euro's werk, als je dat er aan uit gaat geven dan laat je je pas gek maken... Maar goed
Joris, jij moet gewoon een leuke kleine 12" PA set kopen, kan je harder dan je lief is en draai je ook niks stuk.
JBL PRX Power!

johan d

Ik denk persoonlijk dat Joris ons hier allemaal goed voor de gek aan het houden is. Wie draait er nu muziek zo hard dat er dingen stuk gaan, zonder oorpijn te krijgen - laat staan het gehoor van een pasgeborene verknoeien, ook al ligt die boven in z'n bedje?
En als dat dan wel degelijk zo is, waarom koop je dan geen hoofdtelefoon om je medebewoners te sparen van al die herrie, of ja... je doet dat alleen als ze niet thuis zijn...?

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Joris1971

Citaat van: johan d op oktober 10, 2013, 15:00:48
Ik denk persoonlijk dat Joris ons hier allemaal goed voor de gek aan het houden is. Wie draait er nu muziek zo hard dat er dingen stuk gaan, zonder oorpijn te krijgen - laat staan het gehoor van een pasgeborene verknoeien, ook al ligt die boven in z'n bedje?
En als dat dan wel degelijk zo is, waarom koop je dan geen hoofdtelefoon om je medebewoners te sparen van al die herrie, of ja... je doet dat alleen als ze niet thuis zijn...?

wat een onzin... ten eerste ik heb niks stuk gespeeld, ik wil alleen geen risico lopen dat dat zou gebeuren als ik eens lekker hard wil draaien, niet dat ik dan moet denken, kan dat wel zo hard..

Ten tweede draai ik niet altijd of constant heel hard, dit doe ik soms als ik alleen thuis ben.

dre73

en hard is echt heel hard! :D
ik heb er maar 2 meegemaakt die nog harder speelden....
toen maar even m`n vingers in m`n oren gestoken.....
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

AbZ

Citaat van: Joris1971 op oktober  9, 2013, 19:30:53Die een strakke plasser krijgen als ze ieder instrument kunnen aanwijzen bij de zoveelste symfonie van bach of Beethoven.
Tja je moet die instrumenten toch ergens mee aanwijzen.

Former member 78

Citaat van: Joris1971 op oktober 10, 2013, 15:31:09
wat een onzin... ten eerste ik heb niks stuk gespeeld, ik wil alleen geen risico lopen dat dat zou gebeuren als ik eens lekker hard wil draaien, niet dat ik dan moet denken, kan dat wel zo hard..

Ten tweede draai ik niet altijd of constant heel hard, dit doe ik soms als ik alleen thuis ben.

Je hoort echt wel of jouw set te luid zal spelen.
Ik heb mij daar nog nooit druk over kunnen maken.

Vervorming of het clippen van de versterker hoor je echt. Mocht dat gebeuren zet je het wat zachter.

Joris1971

Huiswaarts gereden met de Jbl L112

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

chansig

Lekker gevoel he die rust... :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link (2x) BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Martijn M

Dutch & Dutch

dre73

Citaat van: Joris1971 op oktober 12, 2013, 15:33:21
Huiswaarts gereden met de Jbl L112

niet even onderweg gestopt om wat te eten? :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

martin778

#371
Gefeli Joris!  ;D
Vintage JBL ftw  O0

Xander32

Goud van oud ... Gefeli, voor heel lang heel veel luisterplezier gewenst :thumbs-up:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

RonK.


AbZ