Het IOS 6 topic

Gestart door Erik, september 21, 2012, 12:46:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bart_M

Citaat van: Martinus op januari 29, 2013, 07:09:56
Loop inmiddels inmiddels weer 5 maand zonden jb. Voor mij overrated, straks leuk om te hebben maar voegt weiig toe... Of niet?

Ik gebruik toch wel wat Cydia tweaks die ik de moeite waard vind.

Thunder

Citaat van: Bart_M op januari 28, 2013, 21:29:56
Ik lees ook zojuist dat de jailbreak voor 6.1 er ook snel aan gaat komen. Kan ik eindelijk overstappen :)

Zou mooi zijn. Kan ik eindelijk mijn iPhone en iPad updaten vanaf 5.0.1.
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

Erik

Yep alleen nog niet voor voor de atv3 das dan weer jammer.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

LuPo

Citaat van: Erik op januari 31, 2013, 12:50:10
Yep alleen nog niet voor voor de atv3 das dan weer jammer.

Ja inderdaad. Die staat hier nu een beetje nutteloos aangezien ik dacht dat er wel snel een JB zou komen. :(

Erik

Je kan er geen XBMC op draaien maar voor de rest doe ik er alles mee hoor.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

LuPo

Citaat van: Erik op januari 31, 2013, 13:55:07
Je kan er geen XBMC op draaien maar voor de rest doe ik er alles mee hoor.

Mwah, bij mij pakt hij geen mkv en dat soort dingen. Dus dan moet ik alles om gaan zetten naar mp4, daar pas ik voor. Of mis ik iets en is er inmiddels een andere manier?

Madhouse

De JB voor de ATV3 zal er aan moeten komen, ze schijnen een lek gevonden te hebben in Photo Stream in iOS6.1. Maargoed wat is er van waar, ze roepen dit al zo lang.

Mijn ATV3 staat al sinds de release niets te doen  >:(
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Erik

#182
Citaat van: LuPo op januari 31, 2013, 13:59:04
Mwah, bij mij pakt hij geen mkv en dat soort dingen. Dus dan moet ik alles om gaan zetten naar mp4, daar pas ik voor. Of mis ik iets en is er inmiddels een andere manier?
Start air video server op je pc gooi je mkv's en al je andere mediafiles files in de map die wilt.
Dload de air video app op iphone/ipad, kies realtime converteren, gooi bij instellingen de resolutie naar max en bandbreedte ook en stream het naar je ATV3. Werkt hier prima en niks vooraf tijdrovend converteren. Tenzij je een videofiel bent die alleen 50gb BR acceptabel vind ik het een prima oplossing, alleen dvd's in één keer afspelen zijn vaak een probleem voor dit soort programma's.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

danielo

Citaat van: Madhouse op januari 31, 2013, 14:16:08
De JB voor de ATV3 zal er aan moeten komen, ze schijnen een lek gevonden te hebben in Photo Stream in iOS6.1. Maargoed wat is er van waar, ze roepen dit al zo lang.

Mijn ATV3 staat al sinds de release niets te doen  >:(

Ben ik de enigste die (ok heb zowel JB's ATV2's and V3's) best veel apps gewoon in mirror en/of airplay mode gebruik ? Ik snap dat je met bijvoorbeeld een ipad mini+ATV3 iets van 400 euro kwijt bent maar je hebt dan toch een rijke opgeving vind ik.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Exxar

En hupla, 6.1.1 is beschikbaar.
Blijkbaar waren er netwerkproblemen voor sommige gebruikers bij 6.1

hoekie

Vooral mailproblemen icm 6.1
logging op mailservers (exchange) liepen vol ...

Exxar

Tja, niets van gemerkt, aangezien ik dat niet gebruik.
Ik heb wel eens een probleempje gehad dat men mij aan de andere kant van de lijn niet kon horen, maar bij een volgende poging wat dat geen probleem meer.

Soit, de update is aan 't downloaden. Maar waarom dat een update van 23mb op de pc ook 25minuten moet duren, daar heb ik het raden naar. (ofwel download iTunes meteen de volledige software, en niet gewoon de update)

LuPo

Citaat van: Exxar op februari 12, 2013, 12:45:36
Tja, niets van gemerkt, aangezien ik dat niet gebruik.
Ik heb wel eens een probleempje gehad dat men mij aan de andere kant van de lijn niet kon horen, maar bij een volgende poging wat dat geen probleem meer.

Soit, de update is aan 't downloaden. Maar waarom dat een update van 23mb op de pc ook 25minuten moet duren, daar heb ik het raden naar. (ofwel download iTunes meteen de volledige software, en niet gewoon de update)

Ik haal hem nu binnen op mijn telefoon (aangezien ik het hier las) en er staat nu al minder dan 1 minuut. Dus hier geen 25 minuten.

Exxar

#188
Hier op de laptop nog steeds aan 't downloaden. Resterende tijd: 14 minuten

edit: maar ik heb net gezien dat de download van 6.1, die nu in de prullenbak zit, ongeveer 1gb groot was. Dus blijkbaar wordt via iTunes de volledige versie gedownload, en niet gewoon de update.

katwax

IOS 6.1 is super, blijkbaar geeft het zware problemen met exchange en kalender. Bij ons wordt (tijdelijk) ios6.1 verbindingen naar exchange voor kalender geblokkeerd.

Steve draait zich om in zijn graf :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Teejoo

Citaat van: Exxar op februari 12, 2013, 12:41:03
En hupla, 6.1.1 is beschikbaar.
Blijkbaar waren er netwerkproblemen voor sommige gebruikers bij 6.1
Is toch alleen maar voor de 4S?

Exxar

Zou kunnen. Ik heb een 4S, en kreeg melding van de update.

Bart_M

Crap, zou je dan opnieuw moeten jailbreaken, of is het een minor update?

Thunder

6.1.1 is alleen voor de 4S. Jailbreak werkt al met deze versie.

Gisteren mijn iPad 2 en iPhone 4 voorzien van de 6.1 en jailbreak. Jammer dat iTunes zo bagger is met toestellen die al tijden niet aangesloten zijn geweest. Ben gister alleen al 2 uur bezig geweest met backups maken voordat ik eindelijk kon updaten en jailbreaken. Maar affijn, na een avondje knoeien beide toestellen weer up to date qua OS. Denk dat voor beide dit ook de laatste update zal zijn, hierna zal ik de hardware zelf wel moeten gaan updaten.

Vooral me iPhone4 lijkt stukken sneller als voorheen. Batterijverbruik kan ik niet over oordelen, zit te vaak aan het stroom (Autohouder, iFusion werk) Met openbackup alle cydia apps terug gezet. Kan wel weer even vooruit met deze release. :)
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

Martinus

............

Exxar

Het gaat opeens goed vooruit met die updates.

Thunder

Citaat van: BJF op februari 19, 2013, 19:33:40
Half uurtje geleden is 6.1.2 beschikbaar gekomen.

Hmmm, dat wordt weer updaten, vooral me iPhone. Gebruik de Exchange Agenda functie voor me werk en die bug wordt dus opgelost. Gelukkig las ik al dat de Evasi0n jailbreak ook werkt met deze versie.
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

katwax

Citaat van: Exxar op februari 19, 2013, 21:01:16
Het gaat opeens goed vooruit met die updates.
6.1 was een kleine ramp, veel email problemen
6.1.1 was toch niet de oplossing
6.1.2 yep eindelijk is het gelukt, maar 3 updates nodig om terug op niveau te zitten van voor 6.1

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Exxar

Het lijkt wel Windows hé ;)