Larzie zijn HT

Gestart door larzie, oktober 10, 2011, 21:22:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

morca

Je kan zelf ook wat testen natuurlijk.
Forumlid Ralph en Raphie hebben panelen van.... weet ik zo even niet.
Als ik het zo hoorde van Ralph hielp dat al aardig goed.

Jij zal ze in huis alleen wel moeten verpakken als ,verzin iets met doek erom.
Het laten doen is natuurlijk een optie als je goed bij kas zit.

Je kan zelf niet meten met REW,ik vermoed dat je veel nagalm hebt,als je gaat meten en wat van die panelen plaatst.
Wat metingen in het topic plaatsen wat ik daar voor heb lopen,zal je veel tips krijgen waar je misschien ook wat mee kan,voorniks  ;)

Alleen het meten met REW word een probleem vermoed ik,ken je het prog niet?

larzie

Ik heb het idee dat het met de nagalm wel meevalt. Het is meer een ophoping of resonantie van het laag. Als ik in mn handen klap op diverse plaatsen dan galmt het niet na.
Maar ik zal je topic eens bekijken Marco, altijd interessant dat soort zaken :)

Edit: Heb hier ook nog een mooi artikel gevonden over akoestiek: http://www.homerecording.be/gids/akoestiek
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

larzie

#227
Ik was vanmiddag bij een houtleverancier om te vragen wat een aantal platen ging kosten om een meubel te maken. Gevolg is dat ik maar een aantal platen mee heb genomen  :D



Heb even een eerder plaatje wat ik had gepost bewerkt om te laten zien wat ongeveer het idee is:



Alleen dat witte korte verticale stukje in het midden komt er niet :) De verhoudingen op het plaatje zijn ook wat anders dan het gaat worden.
De ruimte van de onderste vakken wordt 42 hoog en de vakken er boven 25. De buitenste kolommen worden 50 breed en middelste kolom 100 breed ivm de centerspeaker :)
Ben benieuwd of het resultaat mooi gaat worden. Wordt mijn allereerste poging zoiets te maken :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT


Martijnst1990

Inderdaad succes, ben erg benieuwd naar het eindresultaat (maar ik denk jij ook :P ) :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

S@m


Martijnst1990

Zag ik ook al ja, volgens mij is de center er ook in geshopt, volgens mij past die er nooit onder ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

larzie

Citaat van: Martijn90 op januari  7, 2012, 09:17:17
Zag ik ook al ja, volgens mij is de center er ook in geshopt, volgens mij past die er nooit onder ;)

Dat klopt ik heb even gephotoshopped om een idee aan jullie te geven wat het ongeveer gaat worden.
Maatvoering in het echt is anders. Maar the looks van het meubel wordt hetzelfde :) Als je goed kijkt zie je links en rechtsboven in de vakken ook dezelfde spullen staan hahaha
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: Martijn90 op januari  7, 2012, 09:17:17
Zag ik ook al ja, volgens mij is de center er ook in geshopt, volgens mij past die er nooit onder ;)

Volgens mij had ik het al eens eerder gezegd, maar vergeet niet rekening te houden met de hoogte van centerspeaker ten opzichte van je main speakers.
Zoals je de center nu in je plaatje staat is het veel te laag om een homogeen geluidsbeeld met je mains te vormen :)



Your center channel speaker

Your center channel speaker should be the first speaker you place in your home theater room. Because your center channel speaker's job is to anchor dialogue and other on-screen sounds to the screen, its position depends upon where you put your TV.

*. Place your center channel directly above or below your TV — centered, if possible.

*. If it's atop your TV, make sure the speaker's front edge is precisely aligned with the front edge of your TV screen. This reduces distortion caused by sound reflecting and diffracting off the TV's cabinet.

*. If possible, the height of the center channel speaker's tweeter should be close to the height of your front speakers' tweeters — ideally, within about 24" or less. If you're placing the center channel on a particularly low cabinet where this might be a problem, then you can also use your center speaker's cradle (if it comes with one) to angle the sound up towards your listening position.

*. Your center channel speaker should be precisely the same distance from your listening position as your front left and right speakers.






HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge


larzie

Ik kan de plankdragers nog plaatsen waar ik wil. Ik weet alleen niet of ik het mooi vindt om de middelste plank lager te plaatsen tov de andere 2 buitenste planken.
Ik hou van symetrie. Kan altijd nog de planken verplaatsen als ik dat zou willen of als dit niet bevalt. Heb van de plankdragertjes waarbij je een klein gaatje in het mdf boort waar je ze in kan plaatsen en vervolgens de plank op kan leggen.

Ik kan idd ook doen wat men aangeeft in het verhaal . De center in aan de voorkant verhogen, zodat deze naar de luisterpositie gericht is. Aangezien mijn centerspeaker aan de voorkant lager is is dit geen probleem ivm de hoogte. :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Maurits

De center hoort niet op de grond. Ook niet naar boven gericht. Dit doet de klank echt geen goed.  :hmmm:
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

high-q

Citaat van: larzie op januari  7, 2012, 00:55:58
De ruimte van de onderste vakken wordt 42 hoog en de vakken er boven 25. De buitenste kolommen worden 50 breed en middelste kolom 100 breed ivm de centerspeaker :)


Gaat een beste kast worden als je bovenstaande maten als binnenmaat gaat gebruiken :)


Citaat van: larzie op januari  7, 2012, 17:20:03
Ik kan de plankdragers nog plaatsen waar ik wil. Ik weet alleen niet of ik het mooi vindt om de middelste plank lager te plaatsen tov de andere 2 buitenste planken.
Ik hou van symetrie. Kan altijd nog de planken verplaatsen als ik dat zou willen of als dit niet bevalt. Heb van de plankdragertjes waarbij je een klein gaatje in het mdf boort waar je ze in kan plaatsen en vervolgens de plank op kan leggen.


In verband met de symmetrie kan je de onderste vakken 25cm hoog maken en de bovenste 42, zo kan je de center nog steeds (op een mooie hoogte) in de kast plaatsen. Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om de totale hoogte van de kast onder de 40cm te houden en de center op de kast te plaatsen ivm wat ik zei in mn vorige post. Daarnaast moet je scherm er ook nog boven geplaatst worden.


Citaat van: larzie op januari  7, 2012, 17:20:03
Ik kan idd ook doen wat men aangeeft in het verhaal . De center in aan de voorkant verhogen, zodat deze naar de luisterpositie gericht is. Aangezien mijn centerspeaker aan de voorkant lager is is dit geen probleem ivm de hoogte. :)


Het verhaal gaat uit van "a particularly low cabinet", niet dat de center op de grond staat :)


Citaat van: morca op januari  7, 2012, 14:07:27
Ja idd zet die center niet daarneer.gaat niet goed klinken,zonde van zo,n dure mooie speaker.........


+1, Zou zonde zijn als je het meubel een hogere prioriteit zou geven dan je set als geheel.
Blijf het maximale er uit halen ;)


Citaat van: Maurits op januari  8, 2012, 18:03:28
De center hoort niet op de grond. Ook niet naar boven gericht. Dit doet de klank echt geen goed.  :hmmm:

... zie bovenstaande  ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Maar als de center precies op de hoogte komt dat het ideaal is dan krijg je weer last van je nek volgens mij, omdat de tv dan te hoog hangt!?

@High-q: Wordt idd best een grote kast. 212x55x73 (lxbxh) Dus wat je zegt met de hoogte van 40cm  centerhoogte komt wel overeen aangezien ik de center in de kast wil hebben.

Misschien dat ik ook wel kies om de symetrie er dan maar uit te halen en het middelste vak dan maar uit zn verband te trekken. Denk dat als alles in de kast staat het dan ook niet meer opvalt. Moet wel even kijken ivm het gewicht van de center hoe ik dat ga aanpakken. Dan zijn 4 van die plankdragertjes die in mdf zitten waarschijnlijk niet voldoende. Denk dat ik dan de middelste plank een vaste plank moet maken en die dan met flinke schroeven vast moet zetten.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op januari  8, 2012, 18:22:28
Maar als de center precies op de hoogte komt dat het ideaal is dan krijg je weer last van je nek volgens mij, omdat de tv dan te hoog hangt!?

@High-q: Wordt idd best een grote kast. 212x55x73 (lxbxh) Dus wat je zegt met de hoogte van 40cm  centerhoogte komt wel overeen aangezien ik de center in de kast wil hebben.

Misschien dat ik ook wel kies om de symetrie er dan maar uit te halen en het middelste vak dan maar uit zn verband te trekken. Denk dat als alles in de kast staat het dan ook niet meer opvalt. Moet wel even kijken ivm het gewicht van de center hoe ik dat ga aanpakken. Dan zijn 4 van die plankdragertjes die in mdf zitten waarschijnlijk niet voldoende. Denk dat ik dan de middelste plank een vaste plank moet maken en die dan met flinke schroeven vast moet zetten.

Had je laatst last van je nek toen we film gingen kijken? De onderkant van mijn tv zit ongeveer op 70cm hoogte.

In mijn huidige situatie staat de center op 25cm hoogte, wat ik in mijn set te laag vind. Op de nieuwe kast staat de center 10cm hoger. In jouw geval kom je dan uit op ongeveer 75cm totale hoogte van de kast als je de onderste vakken 35cm zou doen en de bovenste 40cm. Voor de draagkracht zou ik idd ook aan schroeven denken.

Heb je je inmiddels al een beetje verdiept in REW?? :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Citaat van: high-q op januari  9, 2012, 13:06:38
Had je laatst last van je nek toen we film gingen kijken? De onderkant van mijn tv zit ongeveer op 70cm hoogte.

In mijn huidige situatie staat de center op 25cm hoogte, wat ik in mijn set te laag vind. Op de nieuwe kast staat de center 10cm hoger. In jouw geval kom je dan uit op ongeveer 75cm totale hoogte van de kast als je de onderste vakken 35cm zou doen en de bovenste 40cm. Voor de draagkracht zou ik idd ook aan schroeven denken.

Heb je je inmiddels al een beetje verdiept in REW?? :)

Nee dat niet, maar ik weet wel dat de tv niet veel hoger moet komen. Als ik de vakken omdraai komt de center op 25+3=28cm hoogte. Zou misschien ietsje hoger kunnen, maar dat moet ik nog even bekijken. Wat betreft het materiaal zou het moeten houden. Het MDF is 3 cm dik en de dragende plank is van 2 cm dik teak. Als ik aan beide kanten een schroef van een cm of 5 er doorheen jens moet het wel houden.

Heb een beetje me al verdiept in REW en watervaldiagrammen, maar hoe men dat precies leest is me nog enigzins onduidelijk.
Ik zie dat er over de verschillende assen de frequentie, geluidsdruk en tijd worden weergegeven en dat zo'n diagram laat zien hoe lang bepaalde frequenties blijven hangen in de ruimte, zodat er bepaald kan worden of er resonantie is, maar hoe je dat precies uit zo'n watervaldiagram leest weet ik nog niet. En hoe men die meting doet ook niet, maar misschien dat dat te leren is een keer in een M&G. Dat zou wel tof zijn :D
Marco (morca) had wel willen meten bij mij, maar hij zit met zijn rug. Dat stuk rijden van uit Amersfoort is waarschijnlijk geen optie voor hem :) Misschien dat er op het forum wel mensen die wat dichterbij of in Friesland wonen die dat goed kunnen.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op januari  9, 2012, 13:35:24
Heb een beetje me al verdiept in REW en watervaldiagrammen, maar hoe men dat precies leest is me nog enigzins onduidelijk.
Ik zie dat er over de verschillende assen de frequentie, geluidsdruk en tijd worden weergegeven en dat zo'n diagram laat zien hoe lang bepaalde frequenties blijven hangen in de ruimte, zodat er bepaald kan worden of er resonantie is, maar hoe je dat precies uit zo'n watervaldiagram leest weet ik nog niet. En hoe men die meting doet ook niet, maar misschien dat dat te leren is een keer in een M&G. Dat zou wel tof zijn :D
Marco (morca) had wel willen meten bij mij, maar hij zit met zijn rug. Dat stuk rijden van uit Amersfoort is waarschijnlijk geen optie voor hem :) Misschien dat er op het forum wel mensen die wat dichterbij of in Friesland wonen die dat goed kunnen.

Heb je trouwens na het toevoegen van je center de auto-setup van je Marantz nog een keer laten lopen en de afstanden en levels daarna handmatig aangepast? Deze stappen kunnen een groot verschil maken voor je surround. Voor het handmatig aanpassen van de levels moet je gebruik maken van een spl-meter.

Missichien wel handig om dat voor en ook tijdens de M&G in te regelen om het beste uit de set te halen. Geldt natuurlijk alleen voor je 5(.1), met stereo kan je de Marantz gewoon op Source Direct zetten.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Citaat van: high-q op januari 15, 2012, 15:46:03
Heb je trouwens na het toevoegen van je center de auto-setup van je Marantz nog een keer laten lopen en de afstanden en levels daarna handmatig aangepast? Deze stappen kunnen een groot verschil maken voor je surround. Voor het handmatig aanpassen van de levels moet je gebruik maken van een spl-meter.

Missichien wel handig om dat voor en ook tijdens de M&G in te regelen om het beste uit de set te halen. Geldt natuurlijk alleen voor je 5(.1), met stereo kan je de Marantz gewoon op Source Direct zetten.

Dat heb ik inderdaad reeds gedaan :) behalve dan dat handmatig nog afregelen met een spl-meter ivm het ontbreken van deze meter :)
Heb je mn pm nog gezien? Misschien als iedereen volgende week kan dat Spijkie of zn pa wel een spl-meter heeft. Kan het altijd vragen. Aan de mooie apparatuur te zien die zn pa heeft heeft hij vast ook wel zo'n meter. Laat maar even weten of volgende week zondag je een beetje goed uitkomt.

Met mijn dim (do it myself) ht meubel schiet het ook al aardig op. Denk dat komende week nog wel de foto's volgen. Moet ook nog wat accessoires (manden) erbij halen om straks het plaatje compleet te maken, maar heel moeilijk is het niet zoiets te maken. Deuvel center punten is het magische woord :) Fantastische uitvinding!

Heb mijn huidige tv meubel nu te koop gezet hier in het markt gedeelte. Volgende week zet ik m op marktplaats. Maar wil eerst de mensen hier de mogelijkheid bieden. Wel zo sympathiek vond ik zelf :) Hier de link:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=119594.0

Daarnaast ga ik ook mijn 6 persoons eikenhouten tafel te koop zetten. Ik vind m iets te groot voor mijn kamer. Die tafel is ongeveer 212 cm. Stond naast mn nieuwe tv meubel en die was evenlang ongeveer hahaha.
Dus mochten er hier nog belangstellenden zijn dan mogen ze gerust een pm sturen voor info :pompom:

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Aankomende zondag gaat voor mij helaas niet lukken. Komende weekenden zit ik sowieso een beetje strak in de planning. Ik heb je pm gelezen, helaas heb ik geen interlinks liggen voor tussen de chord en de Marantz. Kijk maar wat jullie het beste uit komt, dan overleg ik het thuis ook nog even.

Ben erg benieuwd naar de vorderingen met je kast. Het klinkt allemaal heel simpel, maar dat is het vast niet ;) Ik kijk al uit naar de eerste foto's.

Wel jammer van je tafel trouwens, ik vond hem zelf altijd wel mooi staan daar!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Citaat van: high-q op januari 16, 2012, 13:45:45
Aankomende zondag gaat voor mij helaas niet lukken. Komende weekenden zit ik sowieso een beetje strak in de planning. Ik heb je pm gelezen, helaas heb ik geen interlinks liggen voor tussen de chord en de Marantz. Kijk maar wat jullie het beste uit komt, dan overleg ik het thuis ook nog even.

Ben erg benieuwd naar de vorderingen met je kast. Het klinkt allemaal heel simpel, maar dat is het vast niet ;) Ik kijk al uit naar de eerste foto's.

Wel jammer van je tafel trouwens, ik vond hem zelf altijd wel mooi staan daar!

Als jij zo vol zit in de planning dan kun jij beter aangeven wanneer het beste uitkomt ;) Op zondag kan ik over het algemeen altijd wel. Op een vrijdagmiddag zou ook nog kunnen, maar ik weet niet hoe dat uitkomt voor Spijkie en z'n pa. Ik stuur nog wel even een pm naar jullie allemaal. Lijkt me handiger dan in dit topic.

In tegenstelling tot wat je denkt met de kast is het echt vet simpel  :pompom: Zodra de kast klaar is post ik zeker de foto's hier in het topic. Ik vermoed dat het begin volgend weekend ongeveer zal zijn. Niet dat ik er zo lang nog mee bezig ben, maar eerder heb ik geen tijd.  :D

Is ook een erg mooie tafel, maar ik vind dat hij voor mijn kamer net even te groot (ong. 210cm) is. Als ik deze in de breedte wil neerzetten dan kan dat niet. Ik vind m net even teveel ruimte innemen. Maar goed misschien kan ik iemand anders er heel gelukkig mee maken of dat er iemand is die ook een mooie kleinere tafel (ong. 180cm) heeft en die wil ruilen.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Martijnst1990

Mooi dat je kast lekker vordert zo :) Ik weet niet waar je woont, maar ik heb eventueel een SPL meter die je kan lenen als je wilt.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

larzie

Citaat van: Martijn90 op januari 16, 2012, 14:22:34
Mooi dat je kast lekker vordert zo :) Ik weet niet waar je woont, maar ik heb eventueel een SPL meter die je kan lenen als je wilt.

Ik woon in Leeuwarden. Maar je moet ook weten hoe het werkt he ;) of is dat een eitje?
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Martijnst1990

Is inderdaad een eitje. Hier sowieso een hele handige guide van Htip:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=105013.0

Alleen is Leeuwarden niet echt om de hoek en een beetje zonde van de verzendkosten denk ik?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

larzie

Citaat van: Martijn90 op januari 16, 2012, 22:28:33
Alleen is Leeuwarden niet echt om de hoek en een beetje zonde van de verzendkosten denk ik?

Thanx heren voor de handige links.

@Martijn: Het lijkt me inderdaad een beetje zonde van de verzendkosten. Misschien dat ik gewoon zelf een goede en niet al te dure meter moet aanschaffen. Ik denk dat ik deze in een later stadium ook nog wel een paar ker nodig zal hebben als ik een sub toevoeg en misschien een eind- of stereoversterker met ht passthrough en ik wil ook nog andere rears met de tijd, dus zo'n meter lijkt me geen verkeerde aanschaf.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT