Shoot out op bij W&W Audio met de oppo tuc versies

Gestart door martin_2703, augustus 3, 2010, 13:47:05

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

AbZ


Hifi Addict

Haha ik ga zeker niet beweren dat ik die 2x2000 watt ook gebruik, denk niet dat mn speakers dat gaan overleven :) Maar fwiw er staat hier een heel verhaal over waar dit nuttig voor zou zijn ;)

http://www.spectronaudio.com/monoblocks.htm

Ik kan in ieder geval zeggen dat deze een behoorlijk stuk dynamischer zijn dan mijn voorgaande manley 500 monoblokken (grote broertje van de versterkers van afgelopen zondag) :)

Speakers zijn overigens gemodificeerde hales transcendence 8 luidsprekers, die lusten wel wat ;)

Peerless Monster

Citaat van: Hifi Addict op september 14, 2010, 22:23:20
Haha ik ga zeker niet beweren dat ik die 2x2000 watt ook gebruik, denk niet dat mn speakers dat gaan overleven :) Maar fwiw er staat hier een heel verhaal over waar dit nuttig voor zou zijn ;)

http://www.spectronaudio.com/monoblocks.htm

Ik kan in ieder geval zeggen dat deze een behoorlijk stuk dynamischer zijn dan mijn voorgaande manley 500 monoblokken (grote broertje van de versterkers van afgelopen zondag) :)

Speakers zijn overigens gemodificeerde hales transcendence 8 luidsprekers, die lusten wel wat ;)

Hmmm daar had Martin het ook al over de Spectrons...
Vertel het niet tegen te veel mensen.
Voor je het weet heeft iedereen zo'n ding...

Maar ehm hoe haal je 4 kW uit 1 groep? ;D (ik weet wat je gaat zeggen ;D).
Ik kom zeker luisteren!!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Audiofiel

Citaat van: Nahpets op september 14, 2010, 19:37:29
There is no such thing as too much power.

But there is something like too much distortion. :hehe:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Hifi Addict

Citaat van: Peerless Monster op september 14, 2010, 23:19:50
Hmmm daar had Martin het ook al over de Spectrons...
Vertel het niet tegen te veel mensen.
Voor je het weet heeft iedereen zo'n ding...

Maar ehm hoe haal je 4 kW uit 1 groep? ;D (ik weet wat je gaat zeggen ;D).
Ik kom zeker luisteren!!


:P Het staat gewoon netjes op 20A afgezekerd maar ze nemen dat nooit een keer op in mijn huidige tijdelijke ruimte van 25 m2 ;)

vik

Morgen kan ik mijn Oppo Nuforce (TUC) ophalen bij W&W audio.   :) ik kon het toch niet laten.

De Nuforce heeft een behoorlijke indruk op mij gemaakt.

Afgelopen zondag tijdens de shoot out heb ik kennis gemaakt met Karel, een hele aardige man en ik heb uiteindelijk besloten om er 1 bij hem te kopen.

Met dank aan Martin en Karel.  ;)

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RobertVanWoerden

Veel plezier ermee, zal zeker gaan lukken lijkt me zo.

Former member 78

Citaat van: vik op september 17, 2010, 19:52:00
Morgen kan ik mijn Oppo Nuforce (TUC) ophalen bij W&W audio.   :) ik kon het toch niet laten.

De Nuforce heeft een behoorlijke indruk op mij gemaakt.

Afgelopen zondag tijdens de shoot out heb ik kennis gemaakt met Karel, een hele aardige man en ik heb uiteindelijk besloten om er 1 bij hem te kopen.

Met dank aan Martin en Karel.  ;)

Gefeliciteerd vik, een erg mooie aankoop!
Dat worden weer vele mooie luister uurtjes ;D

Peerless Monster

Citaat van: vik op september 17, 2010, 19:52:00
Morgen kan ik mijn Oppo Nuforce (TUC) ophalen bij W&W audio.   :) ik kon het toch niet laten.

De Nuforce heeft een behoorlijke indruk op mij gemaakt.

Afgelopen zondag tijdens de shoot out heb ik kennis gemaakt met Karel, een hele aardige man en ik heb uiteindelijk besloten om er 1 bij hem te kopen.

Met dank aan Martin en Karel.  ;)



Kan ik me levendig voorstellen. Mooie all round speler! Gefeliciteerd met de aankoop.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

vik

 :) Hij is binnen.  Ik heb uiteindelijk gekozen voor de balanced XLR versie, moet een mooie match worden met mijn Krell versterker. Dan ff tijdje inspelen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Former member 78

Cd er in, op repeat en 25 dagen later ben je al klaar ;D

Moet wel zeggen, hier heeft die al aardig wat uren gemaakt.
Maar kan niet zeggen dat het een wereld van verschil is.

Hifi Addict

Citaat van: vik op september 18, 2010, 20:32:51
:) Hij is binnen.  Ik heb uiteindelijk gekozen voor de balanced XLR versie, moet een mooie match worden met mijn Krell versterker. Dan ff tijdje inspelen.

Gefeliciteerd :) Dan heb je dezelfde als moi nu :P He inspelen gaat sneller met een blueray, ook een paar keer aan/uitzetten gaat sneller, vraag me niet waarom, had David Schulte een hele mooie theorie over die ik volledig vergeten ben :P

scrutinizer

Citaat van: Hifi Addict op september 19, 2010, 10:26:41
Gefeliciteerd :) Dan heb je dezelfde als moi nu :P He inspelen gaat sneller met een blueray, ook een paar keer aan/uitzetten gaat sneller, vraag me niet waarom, had David Schulte een hele mooie theorie over die ik volledig vergeten ben :P
Zou niet mogen gebeuren bij een adept zoals jij. :smile:

;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Hifi Addict

Citaat van: scrutinizer op september 21, 2010, 13:23:40
Zou niet mogen gebeuren bij een adept zoals jij. :smile:

;)

Anton.

Uitdaging! :) Om eerlijk te zijn ben ik het "vergeten" omdat het mij net te ver gaat :P

Even teruggezocht:

A couple of tricks to ensure good burn-in is to unplug the unit for 20 seconds or more preferably and plug it back in.  This "power cycles" the power supplies and internal wiring, really helps.
Another trick is to change the software type and no us the same disc for more then 8 hours maybe 12 at most. 

En.. last but not least:

Anytime any model is connected to totally new electricity source it needs to burn-in and get used to that sinewave and that voltage.

hifiman

Citaat van: Hifi Addict op september 21, 2010, 13:35:09
Anytime any model is connected to totally new electricity source it needs to burn-in and get used to that sinewave and that voltage.
Moet eerlijk bekennen dat ik er zelf ook elke keer weer aan moet wennen als ik weer eens aan de 220 hang  :-X

Hifi Addict

Citaat van: Audioloog op september 21, 2010, 14:15:37
Moet eerlijk bekennen dat ik er zelf ook elke keer weer aan moet wennen als ik weer eens aan de 220 hang  :-X

Ik hang inderdaad ook liever aan 110V indien het amperage gelijk is :alien:

hifiman

Citaat van: Hifi Addict op september 21, 2010, 14:21:27
Ik hang inderdaad ook liever aan 110V indien het amperage gelijk is :alien:
Als het amperage gelijk is, lig je alsnog tussen 6 plankjes  ;)

Kwabbernoot

Citaat van: Hifi Addict op september 21, 2010, 13:35:09
Uitdaging! :) Om eerlijk te zijn ben ik het "vergeten" omdat het mij net te ver gaat :P

Even teruggezocht:

A couple of tricks to ensure good burn-in is to unplug the unit for 20 seconds or more preferably and plug it back in.  This "power cycles" the power supplies and internal wiring, really helps.
Another trick is to change the software type and no us the same disc for more then 8 hours maybe 12 at most. 

En.. last but not least:

Anytime any model is connected to totally new electricity source it needs to burn-in and get used to that sinewave and that voltage.


Ik zal niet ingaan op alles wat ik hier lees maar het vetgedrukte vind ik echt absoluut briljant bedacht.  :worship:

Groeten...

chansig

Dus je moet wel regelmatig je cd veranderen tijdens het inspelen...Man man man hoe verzin je het en hoe verkoop je het aan jezelf...Wanneer iemand dit bedenkt en opschrijft wat zou dan maken dat de rest van wat men schrijft wel waar is...

Moet je overigens die 8 tot 12 uur zelf ook luisteren of is dat niet belangrijk ?

Gr Hans

Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Snowmaster

Citaat van: chansig op september 21, 2010, 20:37:42
Dus je moet wel regelmatig je cd veranderen tijdens het inspelen...Man man man hoe verzin je het en hoe verkoop je het aan jezelf...Wanneer iemand dit bedenkt en opschrijft wat zou dan maken dat de rest van wat men schrijft wel waar is...

Moet je overigens die 8 tot 12 uur zelf ook luisteren of is dat niet belangrijk ?

Gr Hans



Weet je wat nu zo leuk is, die David is een toptechneut met bereveel verstand van electronica.
Hij meet alles na en staaft alles met getalletjes. Dat moet toch een goed gevoel geven  ;).
Bijzonder is dat vervolgens zo'n man komt met een voodoo advies.
Zouden er kopers zijn die 's nachts hun wekker zetten  ? :D


Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Hifi Addict

Citaat van: Snowmaster op september 21, 2010, 20:48:24

Zouden er kopers zijn die 's nachts hun wekker zetten  ? :D


LOL, dan ben je pas toegewijd ;)

Wat serieuzer zou ik zelf verwachten dat als het al uitmaakt een blue ray het proces het meest zal versnellen vanwege een iets hogere belasting van de powersupply, maarja wie weet heeft de man gewoon gelijk met zn 30 jaar mod ervaring ;) Heeft iemand hier het al geprobeerd of dit het "inbrand" proces versnelt? Denk het niet ;)

Snowmaster

Citaat van: Hifi Addict op september 21, 2010, 20:53:05
LOL, dan ben je pas toegewijd ;)
Heeft iemand hier het al geprobeerd of dit het "inbrand" proces versnelt? Denk het niet ;)

Ik verdenk jou hier wel van  :D.

Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

chansig

Citaat van: Snowmaster op september 21, 2010, 20:48:24
Weet je wat nu zo leuk is, die David is een toptechneut met bereveel verstand van electronica.
Hij meet alles na en staaft alles met getalletjes. Dat moet toch een goed gevoel geven  ;).
Bijzonder is dat vervolgens zo'n man komt met een voodoo advies.
Zouden er kopers zijn die 's nachts hun wekker zetten  ? :D


Je gaat me toch niet vertellen dat je dit (over dat wisselen) serieus neemt ?????

Heeft hij uitgelegd waarom de cd veranderd moet worden tijdens dit 8 tot 12 uur durende proces ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fugazi_2009

Citaat van: chansig op september 21, 2010, 21:03:57
Heeft hij uitgelegd waarom de cd veranderd moet worden tijdens dit 8 tot 12 uur durende proces ?

Da's tegen de verveling
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Hifi Addict

Citaat van: Snowmaster op september 21, 2010, 20:58:24
Ik verdenk jou hier wel van  :D.


Daar kan ik inkomen :P Als ik 10 jaar jonger was....  ;D