Shoot out op bij W&W Audio met de oppo tuc versies

Gestart door martin_2703, augustus 3, 2010, 13:47:05

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

martin_2703

Citaat van: chansig op augustus 12, 2010, 12:31:24
Misschien een onmogelijk iets...Maar kunnen beiden gecombineerd worden ?

Gr Hans

Vanwaar Hans

Martijn M

Citaat van: chansig op augustus 12, 2010, 12:31:24
Misschien een onmogelijk iets...Maar kunnen beiden gecombineerd worden ?

Gr Hans

Goed punt! Jacco heeft aangegeven dat het hem makkelijker lijkt om bij de DBT één loopwerk te gebruiken, zodat je niet steeds cd'tjes hoeft te wisselen om zodat je instantaan kunt overschakelen. Ik heb het er met Martin over gehad en waarschijnlijk is er nog wel een Oppo beschikbaar voor in de DBT-set.
Dutch & Dutch

martin_2703

Citaat van: keyser op augustus 12, 2010, 13:00:18
Goed punt! Jacco heeft aangegeven dat het hem makkelijker lijkt om bij de DBT één loopwerk te gebruiken, zodat je niet steeds cd'tjes hoeft te wisselen om zodat je instantaan kunt overschakelen. Ik heb het er met Martin over gehad en waarschijnlijk is er nog wel een Oppo beschikbaar voor in de DBT-set.

Een oppo valt inderdaad wel te regelen :music:

scrutinizer

Daar gaat het vergelijk 200 euro versus ............

En al zou je hem puur als drive gebruiken, voorziet deze Oppo in dubbel S/Pdif, AES/EBU of toslink uit?

Zou je hem als speler gebruiken ben ik buiten hetgeen boven beschreven bang dat het gebruikmaken van de 'befaamde' switchbox wordt.

Voor wat het waard is natuurlijk. ;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....


scrutinizer

Citaat van: Hifi Addict op augustus 12, 2010, 13:54:56
geen probleem, deze mogen we vast ook wel gebruiken : http://www.wenwaudio.nl/content/artikelen/artikelendetail.aspx?A_ID=3737

:P

:lookaround:

Sssstt .... enigszins leuk aangepakt kan dit voor ons emotioneel fysiek nog voor problemen zorgen.

:sneaky2:

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Martijn M

Citaat van: Hifi Addict op augustus 12, 2010, 13:54:56
geen probleem, deze mogen we vast ook wel gebruiken : http://www.wenwaudio.nl/content/artikelen/artikelendetail.aspx?A_ID=3737

:P

Fantastisch! Die moeten we hebben!

Het is zoals gezegd handiger om één loopwerk te gebruiken. Daardoor ontstaat er spanning, want is de speler wel 'slecht' genoeg om de goedkope set bagger te laten klinken, maar is hij daarnaast wel goed genoeg om de goede aspecten van de high-end set niet om zeep te helpen?
Dutch & Dutch

Hifi Addict


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

frank2

cd speler is cd speler, er zit geen verschil in.

(regelmatig heb ik dat op dit forum ergens gelezen, het zou handig zijn om deze mensen ook te laten komen)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

JeroenGRT

Ik wil er ook wel graag bij zijn! Wellicht dat mijn neef MarkD ook meewil, kan hij zijn standaard oppo meenemen. Ik wil eventueel de Astin Trew AT3500 wel meenemen...
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

chansig

Citaat van: frank2 op augustus 12, 2010, 17:56:33
cd speler is cd speler, er zit geen verschil in.

(regelmatig heb ik dat op dit forum ergens gelezen, het zou handig zijn om deze mensen ook te laten komen)

Als het gaat lukken..dan kom ik zeker. Wanneer de uitgangsniveaus van de geteste cd spelers gelijk worden gemaakt dan zal het een zware dobber worden voor jou om ze uit elkaar te houden..niet alleen blind.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Former member 78

De kans is groot aanwezig dat er een Oppo minder te koop is!
Dus mensen, wees snel na de shoot out  :P

scrutinizer

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

Citaat van: chansig op augustus 12, 2010, 22:28:19
Welke toon haal jij eruit ?

Gr Hans

Voor zover ik hem zou kunnen beoordelen, ..... de gis.

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....


Xander32

2e zondag in September: ik ga er kermis vieren in Lichtenvoorde, jammer.


Robert.
Citaat van: martin_2703 op augustus  3, 2010, 13:47:05
Shoot out voor de oppo Tuc versies

Karel van W&W Audio stelt graag op zondag 12 september zijn ruimte hiervoor beschikbaar.

Iedereen die belangstelling heeft is van harte welkom! Geef even aan met hoeveel personen u van plan bent te komen.

Misschien tot zondag 12 september :music:

Aanvang: vanaf 11.00 uur zijn jullie van harte welkom.

Gr, Martin

Hieronder staan de evt gegadigden voor de shoot out:

Chansig
Kwabbernoot
Peerless
Nahpets
dre 73  +1
frank2
Hifi Addict  +1
ArjanR1
Vik


Link Oppo TUC Prijs vanaf:   http://www.wenwaudio.nl/content/artikelen/artikelendetail.aspx?A_ID=5375



Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Zoals ik al had verwacht..ik ben helaas verhinderd.

Veel plezier met elkaar..

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Martijn M

Citaat van: chansig op augustus 17, 2010, 14:27:51
Zoals ik al had verwacht..ik ben helaas verhinderd.

Veel plezier met elkaar..

Gr Hans

Inderdaad, want jij hebt op dat moment al een DBT!  :ph34r:
Dutch & Dutch

chansig

 :bigsmile:

Helaas daar kan ik ook niet bij zijn..maar dat lijkt me logisch.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Former member 78

Ben je zo bang, dat de verschillen toch groot zijn :D

chansig

Shit je hebt me door..... ;D

Ik had al bij de start via een pm aangegeven dat mijn voorkeur voor een datum in oktober zou liggen. Dit omdat ik weet dat alle dagen in het weekend in september al gevuld zouden kunnen zijn met familiaire verplichtingen..Dat blijkt dus te kloppen.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.