Audioclub Zuid Limburg

Gestart door Jenkins, januari 3, 2008, 21:30:46

Vorige topic - Volgende topic

Jenkins

Beste mensen,

Middels dit onderzoekje wil ik nagaan hoeveel interesse er bestaat om in het zuiden van Nederland een echte audioclub op te zetten.

Zelf ben ik al zo'n 5 jaar lid van Audioclub Oost Brabant. Die club is en blijft nog altijd een hele fijne en serieuze audioclub.
Maar voor veel Limbo's eigenlijk te ver weg om daar 's avonds naar toe te rijden.
(In mijn geval is dat 170 km retour...)

Dus als je dit als Limbo interessant lijkt; LAAT JE STEM HOREN!

(ook niet-Limbo's zullen welkom zijn!  ;))

HEAR vind je het oorspronkelijke topic met de mogelijkheid tot stemmen.

:D

Jean Sibelius

Voor mensen die Limburg te ver vinden... zie www.aob.hifi.nl (Audioclub Oost Brabant)
=> elke derde donderdag in Vessem (vlakbij Veldhoven) :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jenkins

Citaat van: Jean Sibelius op januari  3, 2008, 21:34:12Voor mensen die Limburg te ver vinden... zie www.aob.hifi.nl (Audioclub Oost Brabant)=> elke derde donderdag in Vessem (vlakbij Veldhoven) :D

Citaat van: JenkinsZelf ben ik al zo'n 5 jaar lid van Audioclub Oost Brabant. Die club is en blijft nog altijd een hele fijne en serieuze audioclub.

Ik loop niet weg hoor.  ;D Ik zoek 't alleen wat dichter bij huis.
;)

Jean Sibelius

Citaat van: Jenkins op januari  3, 2008, 21:38:23
Ik loop niet weg hoor.  ;D Ik zoek 't alleen wat dichter bij huis. ;)
Het is inderdaad een héél eind rijden vanaf jouw thuis naar de club.

Gelukkig heb je ervaring genoeg om te weten wat je jezelf op de hals haalt als er voldoende aanmeldingen zijn ;D

Groetjes, Jan

P.S.: 17 januari ben je weer van de partij?
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jenkins

Citaat van: Jean Sibelius op januari  3, 2008, 21:40:07P.S.: 17 januari ben je weer van de partij?

Jawel, want ik geloof niet dat de demo van oktober 2004 representatief was voor het niveau dat Array behoort te leveren.
Ik ga er vanuit dat de gebruikte luidsprekers nu wel een identiek wisselfilter hebben.

;)

frenske

Hallo beste Limburgers
Geen reacties?

MvrG Frenske

Jenkins

Begrijp 't ook niet zo goed. Op HEAR hebben zich al 17 mensen gemeld met interesse in een zuidlimburgse audioclub.

Zitten er op dit forum geen Limburgers meer???

???

Jenkins

We hebben inmiddels 20 aanmeldingen binnen en de eerste bijeenkomst is gepland voor het weekend van 9 en 10 februari.

Zijn hier echt geen Limburgers (ook Belgisch Limburg) aanwezig die interesse hebben in een zuidelijk gelegen audioclub?

frenske

Citaat van: Jenkins op januari  8, 2008, 09:27:30
We hebben inmiddels 20 aanmeldingen binnen en de eerste bijeenkomst is gepland voor het weekend van 9 en 10 februari.

Zijn hier echt geen Limburgers (ook Belgisch Limburg) aanwezig die interesse hebben in een zuidelijk gelegen audioclub?

Jenkins

Beste mensen,

Middels dit bericht wil ik jullie, met gepaste trots  :), wijzen op het feit dat,

AUDIOCLUB LIMBURG

een feit is!

Jean Sibelius

Van harte gefeliciteerd Roy!

Heel succes met de nieuwe club :D

Groeten, Jan

P.S.: Wat kost het voor introducees om langs te komen?
The Confidence Mansion

Jenkins

Citaat van: Jean Sibelius op maart 12, 2008, 16:05:18
Van harte gefeliciteerd Roy!
Heel succes met de nieuwe club :D
Groeten, Jan

P.S.: Wat kost het voor introducees om langs te komen?

Thanks, Jan!  :)

Introducees betalen hetzelfde als bij de AOB; € 5,-.
Dit bedrag wordt dan ook weer in mindering gebracht als men besluit lid te worden.

Groeten,
Roy